ԹԵՄԱ: Արտաքին առևտրի խթանման գործընթացները ՀՀ-ում
Բովանդակություն
Ներածություն - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -3
1. Միջազգային /արտաքին/ առևտրի հիմնադրույթները - - - - - - -7
2. ՀՀ արտաքին առևտրատնտեսական քաղաքականության և արտաքին առևտրի ռեժիմի վերլուծությունը- - - - - - - - -- - - - -12
3. ՀՀ արտաքին առևտրի վերլուծությունը և աշխարհագրական ուղղվածությունը- - - - - - -- - - - - -- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -14
4. ՀՀ-ում արտաքին առևտրի խթանման պետական կարգավորման հիմնախնդիրները-- - - - - - - - - - - - - - -- - - - -17
5. Արտաքին առևտրի պետական կարգավորման միջազգային փորձը - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -21
Եզրակացություններ ու առաջարկություններ - -- -- - - - - - - - - - - - - -- 23
Գրականություն
Աշխատանքը վաճառվում է կամ փոխանակվում մեկ այլ աշխատանքով:
Ցանկության դեպքում կարող եք ձեռք բերել շատ մատչելի գնով. պարզապես զանգահարեք՝
բջջ. 093 787 833
099 420 416
Թողել մեկնաբանություն: 1