• Աշխատում ենք 09 00 մինչ 20 00, Ամեն օր:
  • +374 (093) 78 78 33
  • usum@usum.am

ՀԱՎԱՆԻՐ ԿԻՍՎԻՐ ՏԱՐԱԾԻՐ 

Նորաձևությունը որպես սոցիոմշակութային ֆենոմեն

Ваш скрытый контент.
  • Ներբեռնումներ: 461
  • Դիտումներ: 1643
  • Սոցիոլոգիա
  • 31/Օգոստոս/2009


Չմոռանաս տեղադրել նաև Քո աշխատանքը, - այն կարող է օգտակար լինել նրա համար՝ ով այս աշխատանքը տեղադրել է Քեզ համար :)


Բովանդակություն
Ներածություն                                              
Գլուխ 1.     Նորաձևությունը որպես սոցիոլոգիական ուսումնասիրության առարկա    
1.1.     Նորաձևությունը որպես սոցիալական նորմ. կառուցվածքն 
       ու առանձնահատկությունները                           
1.2.    Նորաձևության սոցիալական գործառույթները                       
1.3. Նորաձևության վերացականացում. բարձր նորաձևություն              

Գլուխ 2.  Նորաձևությունը որպես սոցիալական գործընթաց                
2.1.Նորաձևության զար•ացման հիմնական փուլերը. պատմասոցիոլոգիա-
      կան ակնարկ              
2.2. Նորաձևության շարժման փուլերը                    
2.3. Նորաձևության ցիկլայնությունը և նրա տեսակները                 

Գլուխ 3.   Նորաձևության սպառողներ. սոցիալական տիպեր, դերեր, ստատուսներ    
3.1. Նորաձևության սպառողների կառուցվածքը                
    3.2. Նորաձևությունը և սոցիալական աստիճանակար•ը            
Ամփոփում                                                  
Գրականության ցանկ                                        



Մեկնաբանություններ նյութին: 0

avatar