• Աշխատում ենք 09 00 մինչ 20 00, Ամեն օր:
  • +374 (093) 78 78 33
  • usum@usum.am

Հետաքրքրաշարժ և տրամաբանական խնդիրների օգտագործումը որպես աշակերտների ճանաչողական և որոնողական կարողությունների ձևավորման միջոց

  • Ներբեռնումներ: 850
  • Դիտումներ: 2224
  • Մաթեմատիկա
  • 09/Սեպտեմբեր/2017

ՀԱՎԱՆԻՐ ԿԻՍՎԻՐ ՏԱՐԱԾԻՐ 

Ինչպե՞ս անել, որ «Մաթեմատիկա» առարկան հետաքրքիր դառնա բոլորի համար: Իմ կարծիքով ինչպես դասապրոցեսում(կապված դասի թեմայի հետ) այնպես էլ նախասիրական պարապմունքներում,հարմար է դիտարկել հետաքրքրաշարժ, տրամաբանական, ինչու չէ ,նաև խաղային խնդիրներ, ռեբուսներ,որոնք իրենց մեջ պարունակեն հաղթահարելի դժվարություններ, և որոնք այս կամ այն կերպ կապված կլինեն իրական իրավիճակների հետ: Որոնք էլ հնարավորություն կտան,որ «հայտնագործողի» դերում հանդես գա ինքը`աշակերտը,որն էլ նպաստում է բարձրացնել նրա ակտիվության մակարդակը:


Մեկնաբանություններ նյութին: 0

avatar