• Աշխատում ենք 09 00 մինչ 20 00, Ամեն օր:
  • +374 (093) 78 78 33
  • usum@usum.am

ՀԱՎԱՆԻՐ ԿԻՍՎԻՐ ՏԱՐԱԾԻՐ 

Արտաքին շուկաների ընտրությունը և միջազգային շուկա ներթափանցելու ռազմավարությունները

Ваш скрытый контент.

ՀԱՎԱՆԻՐ ԿԻՍՎԻՐ ՏԱՐԱԾԻՐ 

  • Ներբեռնումներ: 8
  • Դիտումներ: 20
  • Մարքեթինգ և վաճառք
  • 14/Սեպտեմբեր/2017


Չմոռանաս տեղադրել նաև Քո աշխատանքը, - այն կարող է օգտակար լինել նրա համար՝ ով այս աշխատանքը տեղադրել է Քեզ համար :)


Բովանդակություն
Ներածություն     
1.    Արտաքին շուկաների ընտրությունը     
2.    Միջազգային շուկա ներթափանցելու ռազմավարությունները   
Եզրակացություն     
Օգտագործված գրականության ցանկ     

Ազատ տնտեսվարման պայմաններում ապրանքների կամ ծառայությունների իրացումը, յուրաքանչյուր կազմակերպության գործունեության կարևորագույն փուլն է:  Նշենք, որ նախկին` կենտրոնացված պլանային տնտեսության  համակարգում կազմակերպությունների մոտ նմանօրինակ խնդիրներ չէին առաջանում, քանի որ ծառայություններ իրականացնող կամ արտադրանք թողարկող յուրաքանչյուր կազմակերպություն արդեն տեղյակ էր, թե որտեղ պետք է սպառվի արտադրանքը և ովքեր պետք է լինեն սպառողները: Այնինչ, անցումային տնտեսության պայմաններում, երբ յուրաքանչյուր կազմակերպություն նոր է յուրացնում նոր տնտեսակարգի բնութագրիչ գործոնները և գործունեության ռազմավարության անհրաժեշտ սկզբունքները, հետագայում նաև արդեն զարգացած շուկայական տնտեսության պայմաններում, երբ ձեռնարկությունները գործում են արտաքին միջավայրի անորոշության և ըստ այդմ, ռիսկի պայմաններում, անհրաժեշտություն է առաջանում գործունեություն ծավալել նախապես մշակված շուկայական ռազմավարության: 



Մեկնաբանություններ նյութին: 0

avatar