• Աշխատում ենք 09 00 մինչ 20 00, Ամեն օր:
  • +374 (093) 78 78 33
  • usum@usum.am

ՀԱՎԱՆԻՐ ԿԻՍՎԻՐ ՏԱՐԱԾԻՐ 

Գովազդի տեսակները և մարքեթոլոգի աշխատանքն այդ ուղղությամբ

Ваш скрытый контент.

ՀԱՎԱՆԻՐ ԿԻՍՎԻՐ ՏԱՐԱԾԻՐ 

  • Ներբեռնումներ: 8
  • Դիտումներ: 44
  • Մարքեթինգ և վաճառք
  • 16/Սեպտեմբեր/2017


Չմոռանաս տեղադրել նաև Քո աշխատանքը, - այն կարող է օգտակար լինել նրա համար՝ ով այս աշխատանքը տեղադրել է Քեզ համար :)


Բովանդակություն

Ներածություն
ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՊԱՏԿԵՐԱՑՈՒՄ ԳՈՎԱԶԴԻ ԵՎ ՄԱՐՔԵՏԻՆԳԻ  ՄԱՍԻՆ
ՄԱՐՔԵԹՈԼՈԳԻ ԸՆԿԱԼՄԱՆ ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ
ԳՈՎԱԶԴԻ ՏԵՍԱԿՆԵՐԸ ԵՎ ՄԱՐՔԵԹՈԼՈԳԻ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆ ԱՅԴ ՈՒՂՂՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐՈՎ
Գրականության ցանկ

 

       Բիզնես մտածելակերպը, մոտեցումները համաշխարհային պատմության ընթացքում ենթարկվում են անընդհատ փոփոխության, զարգացման, ինչպես և ամեն գաղափար:
Տնտեսական  օրենքների թելադրանքով ՝ապրանքի կամ ծառայության իրացման հիմնական միջոցը նրա մասին անհրաժեշտ եվ  հավաստի ինֆորմացիայի տարածումն է. Դա իրականացվում է PR ի արդյունավետ կազմակերպման նախապայմանով, իսկ վերջինիս հիմքը լավ գովազդն է:Այսօր ապրանքի արտադրության եվ սպառման կարեվորագույն նախապայմաններից մեկը անհերքելիորեն պայմանավորված է այս փաստով, եվ բիզնեսի հաջողությունը մեծամասամբ կախված է այս փոքրիկ բայց կարեվոր փաստից:Միջազգային ասպարեզում գովազդին վերաբերվում են իբրեվ բիզնեսի կազմակերպման կարեվորագույն բաղկացուցիչ եվ շատ հաճախ ապրանքի գովազդը ապրանքի արտադրության համեմատությամբ կարող է չափազանց ծախսատար լինել: 
 



Մեկնաբանություններ նյութին: 0

avatar