• Աշխատում ենք 09 00 մինչ 20 00, Ամեն օր:
  • +374 (093) 78 78 33
  • usum@usum.am

Գովազդի տեսակները և մարքեթոլոգի աշխատանքն այդ ուղղությամբ

  • Ներբեռնումներ: 356
  • Դիտումներ: 1745
  • Մարքեթինգ և վաճառք
  • 16/Սեպտեմբեր/2017

ՀԱՎԱՆԻՐ ԿԻՍՎԻՐ ՏԱՐԱԾԻՐ 

Բովանդակություն

Ներածություն
ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՊԱՏԿԵՐԱՑՈՒՄ ԳՈՎԱԶԴԻ ԵՎ ՄԱՐՔԵՏԻՆԳԻ  ՄԱՍԻՆ
ՄԱՐՔԵԹՈԼՈԳԻ ԸՆԿԱԼՄԱՆ ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ
ԳՈՎԱԶԴԻ ՏԵՍԱԿՆԵՐԸ ԵՎ ՄԱՐՔԵԹՈԼՈԳԻ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆ ԱՅԴ ՈՒՂՂՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐՈՎ
Գրականության ցանկ

 

       Բիզնես մտածելակերպը, մոտեցումները համաշխարհային պատմության ընթացքում ենթարկվում են անընդհատ փոփոխության, զարգացման, ինչպես և ամեն գաղափար:
Տնտեսական  օրենքների թելադրանքով ՝ապրանքի կամ ծառայության իրացման հիմնական միջոցը նրա մասին անհրաժեշտ եվ  հավաստի ինֆորմացիայի տարածումն է. Դա իրականացվում է PR ի արդյունավետ կազմակերպման նախապայմանով, իսկ վերջինիս հիմքը լավ գովազդն է:Այսօր ապրանքի արտադրության եվ սպառման կարեվորագույն նախապայմաններից մեկը անհերքելիորեն պայմանավորված է այս փաստով, եվ բիզնեսի հաջողությունը մեծամասամբ կախված է այս փոքրիկ բայց կարեվոր փաստից:Միջազգային ասպարեզում գովազդին վերաբերվում են իբրեվ բիզնեսի կազմակերպման կարեվորագույն բաղկացուցիչ եվ շատ հաճախ ապրանքի գովազդը ապրանքի արտադրության համեմատությամբ կարող է չափազանց ծախսատար լինել: 
 


Մեկնաբանություններ նյութին: 0

avatar