• Աշխատում ենք 09 00 մինչ 20 00, Ամեն օր:
  • +374 (093) 78 78 33
  • usum@usum.am

ՀԱՎԱՆԻՐ ԿԻՍՎԻՐ ՏԱՐԱԾԻՐ 

Մարքեթինգ (դասախոսության տեքստեր)

Ваш скрытый контент.

ՀԱՎԱՆԻՐ ԿԻՍՎԻՐ ՏԱՐԱԾԻՐ 

  • Ներբեռնումներ: 4475
  • Դիտումներ: 1397
  • Մարքեթինգ և վաճառք
  • 10/Հոկտեմբեր/2010


Չմոռանաս տեղադրել նաև Քո աշխատանքը, - այն կարող է օգտակար լինել նրա համար՝ ով այս աշխատանքը տեղադրել է Քեզ համար :)


2. Մարկետինգի կառավարման գործընթացը

Թեմա 3. Մարքետինգային  հետազոտման և տեղեկատվական  համակարգը
1.Մարքետինգային հետազոտությունների բովանդակությունը և դրանց  ներկայացվող պահանջները
2. Մարքետինգային տեղեկատվության անհրաժեշտությունը և տեղեկատվական համակարգեր
3. ՄԱՐՔԵՏԻՆԳԱՅԻՆ ՀԵՏԱԶՈՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԳՈՐԾԸՆԹԱՑԸ
ԹԵՄԱ-4.  ՄԱՐՔԵՏԻՆԳԻ   ՇՐՋԱԿԱ   ՄԻՋԱՎԱՅՐԸ
2. Ձեռնարկության մարքետինգային մակրոմիջավայրը
Ձեռնարկութայն մարքետինգային  միկրոմիջավայրը

Թեմա 5. Շուկայի էությունը, դասակարգումը և մասնակիցները
2.Սպառողական շուկայի ուսումնասիրումը
1.    Պետական ձեռնարկությունների և միջնորդների շուկա
4.Շուկայի առևտրային իրավիճակների /կոնյուկտուրայի/ գնահատումը
5. Շուկայի տարողության որոշումը
Թեմա 6. Շուկայի սեգմենտավորումը և նպատակային  շուկայի ընտրությունը

1. Շուկայի սեգմենտավորումը և դրա մակարդակները
2.Շուկայի սեգմենտավորման չափանիշները /գործոններ, սկզբունքներ/
3.Նպատակային շուկայի ընտրությունը
Թեմա 7. Ապրանքային քաղաքականության մշակումը


1.Ապրանքի էությունը և դասակարգումը
2.Ապրանքանիշի և փաթեթավորման նշանակությունը
3.Ապրանքային տեսականու ձևավորումը և կառավարումը

Թեմա 8.Մարքետինգային ռազմավարությունը կազմակերպություններում
արց1. Մարքետինգային ռազմավարությունների ընդհանուր բնորոշումները և դրանց մշակումը
հ
2. Կազմակերպության հիմնական նպատակները
3. Մարքետինգային նպատակները
      Թեմա 9.Մարքետինգի պլանավորման համակարգը

1.    Մարքետինգային ռազմավարության պլանավորումը
2.Մարքետինգի պլանի բաժինները
3.Մարքետինգի վերահսկողությունը
Թեմա 10- Մարքետինգային ծառայության կազմակերպչական կառուցվածքը
2.Մարքետինգային ծառայության նպատակները, խնդիրները, սկզբունքները 
Թեմա 11- Մ-ային տեղեկատվության ապահովումը և հաղորդակցման գործընթացները
1.Մ-ային  տեղեկատվության անհրաժեշտությունը, աղբյուրները և հոսքերը 
2.Տեղեկատվության ստացման գործընթացը ձեռնարկության մարքետինգային տեղեկատվության համակարգում
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               

 



Մեկնաբանություններ նյութին: 0

avatar