• Աշխատում ենք 09 00 մինչ 20 00, Ամեն օր:
  • +374 (093) 78 78 33
  • usum@usum.am

Գործարար հարաբերություններ և բանակցություն

  • Ներբեռնումներ: 212
  • Դիտումներ: 1989
  • Գործավարություն և Փաստաթղթաբանություն
  • 18/Սեպտեմբեր/2017

ՀԱՎԱՆԻՐ ԿԻՍՎԻՐ ՏԱՐԱԾԻՐ 

ՊԼԱՆ


Առաջաբան
1.    Բանակցոթյունների ընդհանուր բնութագիրը և նրանց հիմնական փուլերը;
2.    Բարոյա•իտության էությունը և մասնագիտական բարոյագիտություն;
3.    Համընդհանուր և մասնագիտական էթիկա;
4.    Գործարար հարաբերությունների կառուցվածքը և նրա ոչ ձևական բնույթը;
5.    Գործարար հարաբերությունների ըմբռնումը ոչ վաղ անցյալում և նրանց տեսական հիմնավորումը: 
Օգտագործված գրականություն


Ցանկացած մարդ կյանքում գոնե մի անգամ ստիպված է եղել հանդիպել •ործարար շփում հասկացության հետ: Ինչպես ճիշտ կազմել նաման կամ հրավիրատոմս, գործընկերոջը ընդունել և նրա հետ բանակցություններ վարել, վիճելի հարցեր և լուծել ու ստեղծել երկկողմ փոխշահավետ համագործակցություն: Այս բոլոր հարցերում աշխարհի շատ երկրներում մեծ ուշադրություն է դարձվում: Գործարար շփումը շատ մեծ նշանակություն ունի այն մարդկանց համար, որոնք զբաղվում են գործարարությամբ կամ աշխատում են բիզնեսի ոլորտում: Գործարարի համար մեծ նշանակության նշված բոլոր հարցերին պատասխան իմանալը և հնարավորինս շատ հնարքներին տիրապետելը, որը մեծապես ազդում է նրանց տնտեսական գործունեության վրա: Արևմտյան երկներում բոլոր համալսարաններում և քոլեջներում դասավանդբում են համապատասխան առարկաներ, հրատարակվում են ահռելի քանակությամբ գրականություն: 
Ցավոք մեր երկրում այդպիսի հարցերին մեծ ուշադրություն չեն դարձնում: Կարծում են դա բացատրվում է նրանով, որ •ործարարների մոտ դեռևս չի զար•ացել այն միտքը, որ դա շատ մեծ նշանակություն ունի նրա •ործունեության ապա•ային վրա: 
 


Մեկնաբանություններ նյութին: 0

avatar