• Աշխատում ենք 09 00 մինչ 20 00, Ամեն օր:
  • +374 (093) 78 78 33
  • usum@usum.am

Շուկա մտնելու ռազմավարության ընտրությունը

  • Ներբեռնումներ: 96
  • Դիտումներ: 980
  • Արժեթղթեր (շուկա)
  • 26/Սեպտեմբեր/2017

ՀԱՎԱՆԻՐ ԿԻՍՎԻՐ ՏԱՐԱԾԻՐ 

Բովանդակություն

Ներածություն 

1.    Կազմակերպությունների շուկայական ռազմավարությունը 

2.    Կազմակերպությունների ռազմավարության մարտավարության տեսակները 

3.    Կազմակերպության շուկայական ռազմավարությունը ՙԳրանտ Տոբակոյի՚ օրինակով

Եզրակացություններ և առաջարկություններ 

Օգտագործված գրականության ցանկ 


Ներածություն

Ազատ տնտեսվարման պայմաններում ապրանքների կամ ծառայությունների իրացումը, յուրաքանչյուր կազմակերպության •ործունեության կարևորա•ույն փուլն է:  Նշենք, որ նախկին` կենտրոնացված պլանային տնտեսության  համակար•ում կազմակերպությունների մոտ նմանօրինակ խնդիրներ չէին առաջանում, քանի որ ծառայություններ իրականացնող կամ արտադրանք թողարկող յուրաքանչյուր կազմակերպություն արդեն տեղյակ էր, թե որտեղ պետք է սպառվի արտադրանքը և ովքեր պետք է լինեն սպառողները: Այնինչ, անցումային տնտեսության պայմաններում, երբ յուրաքանչյուր կազմակերպություն նոր է յուրացնում նոր տնտեսակար•ի բնութա•րիչ •ործոնները և •ործունեության ռազմավարության անհրաժեշտ սկզբունքները, ավելին, հետա•այում նաև արդեն ձևավորված զար•ացած շուկայական տնտեսության պայմաններում, երբ ձեռնարկությունները •ործում են արտաքին միջավայրի անորոշության և ըստ այդմ, ռիսկի պայմաններում, խիստ անհրաժեշտություն է առաջանում •ործունեություն ծավալել ըստ նախապես մշակված շուկայական ռազմավարության: 
 


Մեկնաբանություններ նյութին: 0

avatar