• Աշխատում ենք 09 00 մինչ 20 00, Ամեն օր:
  • +374 (093) 78 78 33
  • usum@usum.am

ՀԱՎԱՆԻՐ ԿԻՍՎԻՐ ՏԱՐԱԾԻՐ 

Սպառողական վարքագծի էությունը և նրա տարրերը

Ваш скрытый контент.
  • Ներբեռնումներ: 8
  • Դիտումներ: 22
  • Համաշխարհային տնտեսագիտություն,
  • 27/Սեպտեմբեր/2017


Չմոռանաս տեղադրել նաև Քո աշխատանքը, - այն կարող է օգտակար լինել նրա համար՝ ով այս աշխատանքը տեղադրել է Քեզ համար :)


ԲՈՎԱՆԴԱԿՈՒԹՅՈՒՆ

Ներածություն   
Սպառողական վարքագծի էությունը  
2. Սպառողական վարքագծի վրա ազդող գործոնները    
3. Սպառողական վարքագծի տարրերը  
4. Արժեքի պարադոքս և սպառողական ավելցուկ    
Եզրակացություն    
Օգտագործված գրականության ցանկը    

 

Սպառումն օբյեկտիվ պրոցես է, այսինքն` գործընթաց է , որը կախված չէ մարդու կամքից: Սովամահ լինելու սպառնալիքի տակ մարդիկ պետք է սպառեն, օգտագործեն, սնվեն: Այսինքն` սպառումն իրենից ներկայացնում է բավարարման պրոցես: Այդ պատճառով մարդիկ մշտական պետք է ունենան սպառման առարկաներ, իսկ դա ունենալու համար պետք է անընդհատ արտադրեն, որի վերջնական նպատակը սպառելն է: Յուրաքանչյուր սպառող իր գումարի դիմաց ձգտում է ստանալ ՙայն ամենը, ինչ հնարավոր է՚: Յուրաքանչյուր սպառող ձգտում է այնպես տնօրինել իր դրամական եկամուտը, որ դրանից ստանա մաքսիմալ բավարարվածություն: Բայց նա չի կարող գնել այն ամենը, ինչ ցանկանում է: Դրա համար էլ սպառողն ընտրություն է կատարում տարբեր ապրանքների միջև, որպեսզի սահմանափակ եկամուտով ձեռք բերի իր համար նախընտրելի ապրանքներն ու ծառայությունները: 



Մեկնաբանություններ նյութին: 0

avatar