• Աշխատում ենք 09 00 մինչ 20 00, Ամեն օր:
  • +374 (093) 78 78 33
  • usum@usum.am
Այս բաժնի բոլոր նյութերը վաճառվում են մատչելի գներով :
Տեղեկությունների համար զանգահարեք 099 42 04 06

Ինտերնետ, գովազդ, համակարգիչ

1. Ավտոմատ կառավարան միկրոպրոցեսորային համակարգեր
2. Կիրառական կոնկրետ ծրագրերի ապահովումը
3. UNIX օպերացիոն համակարգերի ընտանիքի պատմությունը և ընդհանուր բնութագիրը
4. Հիշող սարքեր
5. Կապի ոլորտի հիմնախնդիրները ՀՀ-ում (Վիվասել, Արմենթել, Հայփոստ)
6. Կապի զարգացման մեջ ներդրումների նշանակությունը և ֆինանսավորման աղբյուրները
7. Կապի ձեռնարկությունների ինվեստիցիոն գործունեության կարգավորումը
8. Ինտերնետային բիզնես
9. Ինետրնետային բիզնեսի երկու ձևերը
10. Ինտերնետային բիզնեսի գործիքները
11. Էլեկտրոնային կոմերցիայի էությունը և ձեռնարկատիրությունը
12. Ներդրումային քաղաքականությունները էլեկտրոնային կոմերցիայում և դրանց զար•ացման ուղիները
13. Windows օպերացիոն համակարգ
14. Ծրա•իրը`որպես համակարգչի անբաժան բաղկացուցիչ
15. Կիրառական կոնկրետ ծրագրերի ապահովումը
16. Ինտերնետի կիրառումը առևտրում
17. Էլեկտրոնային առևտուր
18. Ինֆորմացիայի առևտուրը
19. Հասկացություն օբեկտների ղեկավարման վերաբերյալ
20. Պլանավորման և ղեկավարման ցանցային մոդելները: Ցանցային պլանավորումը անորոշության պայմաններում
21. Ցանցային մոդելի կառուցումը
22. Գովազդային շուկայի կառավարումը: ընդհանուր պատկերացում գովազդի մասին
23. Գովազդի իրավական կարգավորումը ՀՀ-ում
24. Գաղտնի գովազդի հիմնախնդիրները
25. Գաղտնի գովազդի երևույթը
26. \Գովազդային շուկայի կառավարումը: ընդհանուր պատկերացում գովազդի մասին
27. Գովազդի իրավական կարգավորումը ՀՀ-ում
28. Գովազդը էլեկտրոնային համակարգու
29. ՏԵՏՐԱ ( երկրային ռադիոկանչ) Բջջային հեռախոսի տեխնոլոգիան
30. DMO –ի տիպիկ հայտարարությունները
31. Տվյալների ընդարձակ սպասարկում Tetra (TEDS)
32. Սեպուրա
33. Սպասարկման ոլորտի էությունը
34. Տեխնոլոգիաները և դրանց կիրառման բնագավառները սպասարկման ոլորտում
35. Խոսքային տեխնոլոգիաները` որպես զանգվածային սպասարկման ավտոմատացված տեխնոլո•իաներ