• Աշխատում ենք 09 00 մինչ 20 00, Ամեն օր:
  • +374 (093) 78 78 33
  • usum@usum.am

Նորաձևությունը որպես սոցիոմշակութային ֆենոմեն

  • Ներբեռնումներ: 537
  • Դիտումներ: 2813
  • Սոցիոլոգիա
  • 31/Օգոստոս/2009

ՀԱՎԱՆԻՐ ԿԻՍՎԻՐ ՏԱՐԱԾԻՐ 

Բովանդակություն
Ներածություն                                              
Գլուխ 1.     Նորաձևությունը որպես սոցիոլոգիական ուսումնասիրության առարկա    
1.1.     Նորաձևությունը որպես սոցիալական նորմ. կառուցվածքն 
       ու առանձնահատկությունները                           
1.2.    Նորաձևության սոցիալական գործառույթները                       
1.3. Նորաձևության վերացականացում. բարձր նորաձևություն              

Գլուխ 2.  Նորաձևությունը որպես սոցիալական գործընթաց                
2.1.Նորաձևության զար•ացման հիմնական փուլերը. պատմասոցիոլոգիա-
      կան ակնարկ              
2.2. Նորաձևության շարժման փուլերը                    
2.3. Նորաձևության ցիկլայնությունը և նրա տեսակները                 

Գլուխ 3.   Նորաձևության սպառողներ. սոցիալական տիպեր, դերեր, ստատուսներ    
3.1. Նորաձևության սպառողների կառուցվածքը                
    3.2. Նորաձևությունը և սոցիալական աստիճանակար•ը            
Ամփոփում                                                  
Գրականության ցանկ                                        


Մեկնաբանություններ նյութին: 0

avatar