• Աշխատում ենք 09 00 մինչ 20 00, Ամեն օր:
  • +374 (093) 78 78 33
  • usum@usum.am

Ապահովագրական մարքեթինգ

  • Ներբեռնումներ: 48
  • Դիտումներ: 921
  • Էկոնոմիկա
  • 21/Սեպտեմբեր/2017

ՀԱՎԱՆԻՐ ԿԻՍՎԻՐ ՏԱՐԱԾԻՐ 

Դասախոսության տեքստում քննարկվում է ՙԱպահո¬վա•րու¬թյան տեսություն՚ դասընթացի հիմնական թեմա¬ներից մեկը, որը նվիրված է ապահովա•րական մարքե¬թին¬•ի դերի ու նշանա¬կու¬թյան, կազմակերպ-ման ու իրականացման հիմ¬նա¬հարցերի պարզաբանմանը: Հաջոր¬դաբար ներ¬կայացված են մար¬քեթին•ի կազմա¬կերպ¬ման համա¬կար•ը, կառուցվածքը, •ովազդային աշխատանքների •նահատումը, ընտրությունը, տե¬ղա¬բաշ¬խումը և դրանց հետ կապված այլ հարցեր: 
Նախատեսվում է տնտեսա•իտական բուհերի ուսանող¬ների համար:
 


Մեկնաբանություններ նյութին: 0

avatar