ՀԱՎԱՆԻՐ ԿԻՍՎԻՐ ՏԱՐԱԾԻՐ
Բովանդակությունը
Ներածություն
1. « Շուկայի հատվածավորում ե հասկացությունը
2. Շուկայի հատվածավորման սկզբունքները և մեթոդները
3. Շուկայի հատվածավորման չափանիշները
3.1 Սպառողական շուկայի հատվածավորման չափանիշները
3.2 Արդյունաբերական շուկայի հատվածավորման չափանիշները
4. Շուկայի նպատակային հատվածի ընտրությունը
5. Եզրակացություն
6. Գրականության ցանկ.
Ներկայումս ապրանքի ստեղծումը այլևս չի հանդիսանում յուրահատուկ և բացառիկ իրողություն, ինչպես նախկինում էր: Դեռևս կես դար առաջ ինչ-որ նորույթի արարումը հեղաշրջում էր իրականացնում և բերում էր գերշահույթ: Ներկայումս գլխավորը հանդիսանում է ոչ թե նոր ապրանքի ստեղծումը, այլ նոր ապրանքի Բ և արդյունավետ Բ: Հայտնի են դեպքեր, երբ արտադրանքը, որն իրականում այնքան էլ նոր ու յուրահատուկ չէր երկար տարիներ, շնորհիվ ֆիրմայի ճիշտ մարքետինգային մարտավարության, արժանացել է մեծ վաճառքի:
Նոր ապրանքի մշակման ժամանակ անհրաժեշտ է հստակ իմանալ, թե սպառողական որ լսարանի համար է այն նախատեսված: Անհրաժեշտ է իմանալ պոտենցիալ գնորների մասին ամեն ինչ` սկսած տարիքից ու սեռից մինչև անձնական հետաքրքրասիրությունները: Հենց դա էլ հնարավորություն է տալիս մշակել ապրանքը ամենայն մանրամասնությամբ և անցկացնել արդյունավետ գովազդային պայքար:
Չմոռանաս տեղադրել նաև Քո աշխատանքը, - այն կարող է օգտակար լինել նրա համար՝ ով այս աշխատանքը տեղադրել է Քեզ համար :)
Մեկնաբանություններ նյութին: 0