• Աշխատում ենք 09 00 մինչ 20 00, Ամեն օր:
  • +374 (093) 78 78 33
  • usum@usum.am

Գնային քաղաքականության մշակման առանձնահատկությունները ծառայության ոլորտում

  • Ներբեռնումներ: 154
  • Դիտումներ: 1312
  • Բանկային համակարգ
  • 16/Սեպտեմբեր/2017

ՀԱՎԱՆԻՐ ԿԻՍՎԻՐ ՏԱՐԱԾԻՐ 

Բովանդակություն

Ներածություն
1. Գնի էությունը, գնային քաղաքականության բովանդակությունը,գնային քաղաքականության առանձնահատկությունները ապրանքների ոլորտում
2. Գնային առանձնահատկությունները ծառայությունների ոլորտում
3. Ձեռնարկության գնային քաղաքականությունը ՙԱրմենտել՚-ի օրինակով
Եզրակացություն
Օգտագործված գրականություն
 


Արտադրության արդյունքների առքն ու վաճառքը դրանց հասարակական արժեքների փաստացի ճանաչումն է: Այդ արժեքներն արտահայտված որոշակի քանակի դրամանիշներով կոչվում է ապրանքի •ին: Բազմաթիվ օբյեկտիվ եւ սուբյեկտիվ անտեսանելի ուժերի ազդեցության տակ յուրաքանչյուր ապրանքի  հասարակական արժեքն անընդհատ փոփոխվում է, և պատճառով էլ ապրանքի •ինը •տնվում է անընդհատ փոփոխման մեջ:
Տնտեսա•իտության տեսության եւ պրակտիկայի արմատական խնդիրը եղել եւ մնում է հասարակական արտադրության մասնակիցների` սպառողների և վաճառողների կամ արտադրողների, փոխադարձ համաձայնեցված •ործողությունների արմատավորումը: Շուկան լավա•ույն ձեւով է ապահովում է արտադրության եւ սպառման այդ փոխադարձ կապը •ների համակար•ի միջոցով: 
Ժամանակակից տնտեսա•իտության տեսությունն իր ուսումնասիրությունները սկսել է հենց դրանից: Բանն այն է, որ այդ մոդելի միջոցով կարելի է պարզաբանել •րեթե բոլոր տնտեսական •ործընթացները, այդ թվում և` հավասարակշռությունը, և' էլաստիկությունը:
 


Մեկնաբանություններ նյութին: 0

avatar