• Աշխատում ենք 09 00 մինչ 20 00, Ամեն օր:
  • +374 (093) 78 78 33
  • usum@usum.am

Նորամուծական ձեռնարկատիրություն և մարկետինգ

  • Ներբեռնումներ: 144
  • Դիտումներ: 1348
  • Ձեռնարկատիրություն
  • 26/Սեպտեմբեր/2017

ՀԱՎԱՆԻՐ ԿԻՍՎԻՐ ՏԱՐԱԾԻՐ 

Նորամուծական ձեռնարկատիրություն և մարկետինգ
1 Նորամուծական ձեռնարկատիրության նախանշանները և ձևերը
    Զարգացած շուկայական տնտեսության պայմաններում յուրաքանչյուր երկրի տնտեսության ակտիվ զար•ացման, նոր տեխնիկայի մշակման, ստեղծագործական գործունեության ակտիվ զարգացման գործոն է հանդիսանում նորամուծական ձեռնարկատիրությունը: Նշենք, որ նորամուծական ձեռնարկատիրություն է համարվում կոմերցիոն գործունեության այն յուրահատուկ տեսակը, որը նպատակ է հետապնդում ստանալու շահույթª տնտեսության բոլոր ճյուղերում, նորամուծության ձևավորման և ակտիվ տարածման շնորհիվ: Ի տարբերություն դասական վերաարտադրողական ձեռնարկատիրության, նորամուծությունը հիմնվում է գործող ձեռնարկության զար•ացման նոր ուղիների որոնման` նոր արտադրանք, նոր շուկաներ և այլն, կամ էլ նոր նորամուծական կողմնորոշում ունեցող ձեռնարկության ձևավորման վրա: 
    Նորամուծությունը ձեռնարկատիրության յուրահատուկ •ործիք է, որը հանդես է գալիս ոչ թե ինքնին նորամուծություն, այլ նորույթների նպատակաուղղված կազմակերպական փնտրում և կենտրոնացում` դրանց ձեռնարկատիրական կառույցների վրա:
 


Մեկնաբանություններ նյութին: 0

avatar