ՀԱՎԱՆԻՐ ԿԻՍՎԻՐ ՏԱՐԱԾԻՐ
Նախաբան
1. Էլեկտրոնային մարքեթինգ: Հիմնական հասկացությունները
2. Էլեկտրոնային մարքեթինգի համալիրը
3. Էլեկտրոնային շուկայում մարքեթինգային գործունեության առանձնահատկությունները
4. Ապրանքների և ծառայությունների էլեկտրոնային ֆորմատն Ինտերնետում
5. Մարքեթինգային կոմունիկացիաներն Ինտերնետում
Վերջաբան
Օգտագործված գրականության ցանկ
Չմոռանաս տեղադրել նաև Քո աշխատանքը, - այն կարող է օգտակար լինել նրա համար՝ ով այս աշխատանքը տեղադրել է Քեզ համար :)
Մեկնաբանություններ նյութին: 0