ՀԱՎԱՆԻՐ ԿԻՍՎԻՐ ՏԱՐԱԾԻՐ
ԳՈՎԱԶԴԻ ՏԵՍԱԿՆԵՐԸ
Գոյություն ունեն գովազդի դասակարգման տարբեր սկզբունքներª
• ըստ սպառողի վրա ներգործության
• ըստ արտահայտման ձևի
• ըստ տարածական ընդգրկման
• ըստ հաղորդակցման միջոցների
• ըստ նպատակների և խնդիրների
• ըստ սպառողի հետ հետադարձ կապի հնարավորության
Ըստ սպառողի վրա ներ•ործությանª գովազդը կարող է լինել
տրամաբանական (առարկայական)
հուզական (զու•որդային)
Տրամաբանական (առարկայական) գովազդը տեղեկացնում է, դիմում հնարավոր սպառողների բանականությանը: Այն բերում է փաստարկներ, որպեսզի համոզի նրանց: Տրամաբանական գովազդի ամենաարդյունավետ միջոցը բառերն են, ձայնը: Ազդեցիկ լինելու նպատակով բառային ձևակերպումները տրամաբանական գովազդում զուգակցվում են պատկերների հետ:
Չմոռանաս տեղադրել նաև Քո աշխատանքը, - այն կարող է օգտակար լինել նրա համար՝ ով այս աշխատանքը տեղադրել է Քեզ համար :)
Մեկնաբանություններ նյութին: 0