ՀԱՎԱՆԻՐ ԿԻՍՎԻՐ ՏԱՐԱԾԻՐ
Բովանդակություն
Ներածություն
1. Արտաքին շուկաների ընտրությունը
2. Միջազգային շուկա ներթափանցելու ռազմավարությունները
Եզրակացություն
Օգտագործված գրականության ցանկ
Ազատ տնտեսվարման պայմաններում ապրանքների կամ ծառայությունների իրացումը, յուրաքանչյուր կազմակերպության գործունեության կարևորագույն փուլն է: Նշենք, որ նախկին` կենտրոնացված պլանային տնտեսության համակարգում կազմակերպությունների մոտ նմանօրինակ խնդիրներ չէին առաջանում, քանի որ ծառայություններ իրականացնող կամ արտադրանք թողարկող յուրաքանչյուր կազմակերպություն արդեն տեղյակ էր, թե որտեղ պետք է սպառվի արտադրանքը և ովքեր պետք է լինեն սպառողները: Այնինչ, անցումային տնտեսության պայմաններում, երբ յուրաքանչյուր կազմակերպություն նոր է յուրացնում նոր տնտեսակարգի բնութագրիչ գործոնները և գործունեության ռազմավարության անհրաժեշտ սկզբունքները, հետագայում նաև արդեն զարգացած շուկայական տնտեսության պայմաններում, երբ ձեռնարկությունները գործում են արտաքին միջավայրի անորոշության և ըստ այդմ, ռիսկի պայմաններում, անհրաժեշտություն է առաջանում գործունեություն ծավալել նախապես մշակված շուկայական ռազմավարության:
Չմոռանաս տեղադրել նաև Քո աշխատանքը, - այն կարող է օգտակար լինել նրա համար՝ ով այս աշխատանքը տեղադրել է Քեզ համար :)
Մեկնաբանություններ նյութին: 0