ՀԱՎԱՆԻՐ ԿԻՍՎԻՐ ՏԱՐԱԾԻՐ
Կար ժամանակ, երբ մարդիկ օգտագործում էինք բջջային հեռախոսները եւ նրա յուրահատուկ դիզայնի, յուրահատկությունների կարիքը չէին զգում: Եւ այն ամենը, ինչ որ պետք էր, դա լիցքավորված մարտկոցի առկայությունն էր, որպեսզի կապի մեջ լինեին: Մարդիկ լիցքավորում էին հեռախոսները ամեն օր, եւ չէր համարվում անհարմարություն: Այսօր բջջային հեռախոսները օժտված են ամեն ինչով՝ տեսախցիկով, ֆոտոտեսախցիկով, խաղերով եւ այլն: Չնայած բջջային հեռախոսների ամենօրյա զարգացմանը, հեռախոսները շարունակում են մնալ հաղորդակցության միջոց:
Բջջային հեռախոսների մարկետինգը՝ մարկետինգային հաղորդակցման տարբեր կապերի օգտագործումն է բջջային հեռախոսներում:
Բջջային հեռախոսների օգտագործումը ենթադրում է երկկողմանի հաղորդակցում, նրանք տալիս են հնարավորություն ստեղծել «կենդանիե հաղորդակցում: Մարկետինգային ուսումնասիրությունները ցույց են տվել, որ բջջային հեռախոս օգտագործում է Եվրոպայի 75%- ը: Բջջային հեռախոսները այսօր ունեն այնպիսի լայն հնարավորություններ, որ չեն զիջում թերթերին, հեռուստատեսությանը, եւ նույնիսկ համակարգիչներին:
Չմոռանաս տեղադրել նաև Քո աշխատանքը, - այն կարող է օգտակար լինել նրա համար՝ ով այս աշխատանքը տեղադրել է Քեզ համար :)
Մեկնաբանություններ նյութին: 0