• Աշխատում ենք 09 00 մինչ 20 00, Ամեն օր:
  • +374 (093) 78 78 33
  • usum@usum.am

Բջջային հեռախոսների մարքեթինգ

  • Ներբեռնումներ: 154
  • Դիտումներ: 1925
  • Մարքեթինգ և վաճառք
  • 16/Սեպտեմբեր/2017

ՀԱՎԱՆԻՐ ԿԻՍՎԻՐ ՏԱՐԱԾԻՐ 

 

Կար ժամանակ, երբ մարդիկ օգտագործում էինք բջջային հեռախոսները եւ նրա յուրահատուկ դիզայնի, յուրահատկությունների կարիքը չէին զգում: Եւ այն  ամենը, ինչ որ  պետք էր, դա լիցքավորված մարտկոցի առկայությունն էր, որպեսզի կապի մեջ լինեին: Մարդիկ լիցքավորում էին հեռախոսները ամեն օր, եւ չէր համարվում անհարմարություն: Այսօր բջջային հեռախոսները օժտված են ամեն ինչով՝ տեսախցիկով, ֆոտոտեսախցիկով, խաղերով եւ այլն: Չնայած բջջային հեռախոսների ամենօրյա զարգացմանը, հեռախոսները շարունակում են մնալ հաղորդակցության միջոց:
Բջջային հեռախոսների մարկետինգը՝ մարկետինգային հաղորդակցման տարբեր կապերի օգտագործումն է բջջային հեռախոսներում:
Բջջային հեռախոսների օգտագործումը ենթադրում է երկկողմանի հաղորդակցում, նրանք տալիս են հնարավորություն ստեղծել «կենդանիե  հաղորդակցում: Մարկետինգային ուսումնասիրությունները ցույց են տվել, որ բջջային  հեռախոս օգտագործում է Եվրոպայի 75%- ը: Բջջային հեռախոսները այսօր ունեն այնպիսի լայն հնարավորություններ, որ չեն զիջում թերթերին, հեռուստատեսությանը, եւ նույնիսկ համակարգիչներին:


Մեկնաբանություններ նյութին: 0

avatar