• Աշխատում ենք 09 00 մինչ 20 00, Ամեն օր:
  • +374 (093) 78 78 33
  • usum@usum.am

Կազմակերպության վաճառքի պլանավորման աշխատանքների կազմակերպումն ու վերլուծությունը ՏԱՇԻՐ ՊԻՑՑԱ ՍՊԸ-ի օրինակով

  • Ներբեռնումներ: 689
  • Դիտումներ: 1938
  • Մարքեթինգ և վաճառք
  • 01/Մայիս/2021

ՀԱՎԱՆԻՐ ԿԻՍՎԻՐ ՏԱՐԱԾԻՐ 

Ներածություն 3
Գլուխ 1. Վաճառքի պլանավորման համակարգը կազմակերպությունում 5
1.1 Վաճառքի պլանավորման էությունը, նպատակները և խնդիրները 5
1.2 Վաճառքի պլանավորման փուլերը 12
1.3 Վաճառքի ռազմավարական և մարտավարական պլանավորում 17
Գլուխ 2 «Տաշիր Գրուպ» կազմակերպության վաճառքի պլանավորման վերլուծությունը «Տաշիր պիցցա» պիցերաների օրինակով 27
2.1 Կազմկերպության ընդհանուր նկարագիրը, պատմությունը, կազմակերպաիրավական ձևը 27
2.2 «ՊԻՑՑԱ ՏԱՇԻՐ» ՍՊԸ –ի վաճառքի պլանավորումը 34
Գլուխ 3 Վաճառքի պլանավորման գործընթացի կատարելագործման ուղիները «ՏԱՇԻՐ ՊԻՑՑԱ» պիցերիայի օրինակով 45
Եզրակացություններ և առաջարկություններ 52
Գրականության ցանկ 55

Մեկնաբանություններ նյութին: 0

avatar