ՀԱՎԱՆԻՐ ԿԻՍՎԻՐ ՏԱՐԱԾԻՐ
2. Մարկետինգի կառավարման գործընթացը
Թեմա 3. Մարքետինգային հետազոտման և տեղեկատվական համակարգը
1.Մարքետինգային հետազոտությունների բովանդակությունը և դրանց ներկայացվող պահանջները
2. Մարքետինգային տեղեկատվության անհրաժեշտությունը և տեղեկատվական համակարգեր
3. ՄԱՐՔԵՏԻՆԳԱՅԻՆ ՀԵՏԱԶՈՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԳՈՐԾԸՆԹԱՑԸ
ԹԵՄԱ-4. ՄԱՐՔԵՏԻՆԳԻ ՇՐՋԱԿԱ ՄԻՋԱՎԱՅՐԸ
2. Ձեռնարկության մարքետինգային մակրոմիջավայրը
Ձեռնարկութայն մարքետինգային միկրոմիջավայրը
Թեմա 5. Շուկայի էությունը, դասակարգումը և մասնակիցները
2.Սպառողական շուկայի ուսումնասիրումը
1. Պետական ձեռնարկությունների և միջնորդների շուկա
4.Շուկայի առևտրային իրավիճակների /կոնյուկտուրայի/ գնահատումը
5. Շուկայի տարողության որոշումը
Թեմա 6. Շուկայի սեգմենտավորումը և նպատակային շուկայի ընտրությունը
1. Շուկայի սեգմենտավորումը և դրա մակարդակները
2.Շուկայի սեգմենտավորման չափանիշները /գործոններ, սկզբունքներ/
3.Նպատակային շուկայի ընտրությունը
Թեմա 7. Ապրանքային քաղաքականության մշակումը
1.Ապրանքի էությունը և դասակարգումը
2.Ապրանքանիշի և փաթեթավորման նշանակությունը
3.Ապրանքային տեսականու ձևավորումը և կառավարումը
Թեմա 8.Մարքետինգային ռազմավարությունը կազմակերպություններում
արց1. Մարքետինգային ռազմավարությունների ընդհանուր բնորոշումները և դրանց մշակումը
հ
2. Կազմակերպության հիմնական նպատակները
3. Մարքետինգային նպատակները
Թեմա 9.Մարքետինգի պլանավորման համակարգը
1. Մարքետինգային ռազմավարության պլանավորումը
2.Մարքետինգի պլանի բաժինները
3.Մարքետինգի վերահսկողությունը
Թեմա 10- Մարքետինգային ծառայության կազմակերպչական կառուցվածքը
2.Մարքետինգային ծառայության նպատակները, խնդիրները, սկզբունքները
Թեմա 11- Մ-ային տեղեկատվության ապահովումը և հաղորդակցման գործընթացները
1.Մ-ային տեղեկատվության անհրաժեշտությունը, աղբյուրները և հոսքերը
2.Տեղեկատվության ստացման գործընթացը ձեռնարկության մարքետինգային տեղեկատվության համակարգում
Չմոռանաս տեղադրել նաև Քո աշխատանքը, - այն կարող է օգտակար լինել նրա համար՝ ով այս աշխատանքը տեղադրել է Քեզ համար :)
Մեկնաբանություններ նյութին: 0