ՀԱՎԱՆԻՐ ԿԻՍՎԻՐ ՏԱՐԱԾԻՐ
ՄԱՐՔԵԹԻՆԳԱՅԻՆ ԱՂԲՅՈՒՐՆԵՐԻ ԲՆԱԿԱՆ ՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ ԵՎ ԿԱՐԵՎՈՐՈՒԹՅՈՒՆԸ
Տարաբաշխման մարքեթինգային աղբյուրների սահմանումը
ԱՂԲՅՈՒՐՆԵՐԻ ԿԱՌՈՒՑՎԱԾՔԸ ԵՎ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՎԱԾՈՒԹՅՈՒՆԸ
Մարքեթինգային աղբյուրները արդյունաբերական ապրանքների և ծառայությունների համար
Բազմաքանակ աղբյուրները և ռազմավարական միությունները
Մեծածախ առևտրի միջնորդներին ավելի մոտ գտնվողները
ՈՒղղահայաց մարքեթինգային համակարգեր
ԱՂԲՅՈՒՐՆԵՐԻ ԸՆՏՐՈՒԹՅՈՒՆԸ ԵՎ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒՄԸ
Աղբյուրների մշակման դիտարկումները
Չմոռանաս տեղադրել նաև Քո աշխատանքը, - այն կարող է օգտակար լինել նրա համար՝ ով այս աշխատանքը տեղադրել է Քեզ համար :)
Մեկնաբանություններ նյութին: 0