ՀԱՎԱՆԻՐ ԿԻՍՎԻՐ ՏԱՐԱԾԻՐ
Բովանդակություն
Ներածություն
1. Մարկետինգի էությունը և սկզբնավորման պատճառներ
2. Մարկետինգի հիմնադրույթի ձևավորման ու զարգացման փուլեր
3 Մարկետինգային ռազմավարության ձևավորումը, որպես մարկետինգի զարգացման նոր փուլ
4. Պորտֆելային կառավարումը մարկետինգի համակարգում: Ժամանակակից մարկետինգի որակական ստանդարտներն ու արդյունավետության հիմնական ցուցումները
Եզրակացություններ
Օգտագործված գրականության ցանկ
Չմոռանաս տեղադրել նաև Քո աշխատանքը, - այն կարող է օգտակար լինել նրա համար՝ ով այս աշխատանքը տեղադրել է Քեզ համար :)
Մեկնաբանություններ նյութին: 0