ՀԱՎԱՆԻՐ ԿԻՍՎԻՐ ՏԱՐԱԾԻՐ
Մարեթինգային քաղաքականության հայեցակարգը
Մարքեթինգային գործունեությունը, որի նպատակն է տարբեր շուկաներում հասնել վաճառքի բարձր մակարդակիª պետք է իրականացվի ընտրված միասնական կոնցեպցիաների շրջանակներում: Այդպիսի կոնցեպցիան կառուցվում է պահանջմունքի որոշման, իրական գնորդների գնահատման, ապրանքների որակի որոշման ժամանակ, ավելի էեկտիվ, քան մրցակիցները:
Դիտարկենք հինգ հիմնական կոնցեպցիաները, որոնցով ղեկավարվելով կազմակերպությունները իրականացնում են մարքեթինգային գործունեություն.
1.Արտադրության կատարելագործման կոնցեպցիա
2.Ապրանքի կատարելգործման կոնցեպցիա
3.Կոմերցիոն ջանքերի ինտենսիֆիկացիա
4.Մարքեթինգային մոտեցում
5.Սոցիալ-էթիկական մարքեթինգի կոնցեպցիա
Նշված կոնցեպցիաները մարմնավորում են վերջին տարիների տնտեսական, սոցիալական և քաղաքական փոփոխությունները:
Չմոռանաս տեղադրել նաև Քո աշխատանքը, - այն կարող է օգտակար լինել նրա համար՝ ով այս աշխատանքը տեղադրել է Քեզ համար :)
Մեկնաբանություններ նյութին: 0