• Աշխատում ենք 09 00 մինչ 20 00, Ամեն օր:
  • +374 (093) 78 78 33
  • usum@usum.am

Մարքեթինգային քաղաքականության հայեցակարգը

  • Ներբեռնումներ: 208
  • Դիտումներ: 1768
  • Մարքեթինգ և վաճառք
  • 22/Սեպտեմբեր/2017

ՀԱՎԱՆԻՐ ԿԻՍՎԻՐ ՏԱՐԱԾԻՐ 

Մարեթինգային քաղաքականության հայեցակարգը

Մարքեթինգային գործունեությունը, որի նպատակն է տարբեր շուկաներում հասնել վաճառքի բարձր մակարդակիª պետք է իրականացվի ընտրված միասնական կոնցեպցիաների շրջանակներում: Այդպիսի կոնցեպցիան կառուցվում է պահանջմունքի որոշման, իրական գնորդների գնահատման, ապրանքների որակի որոշման ժամանակ, ավելի է‎եկտիվ, քան մրցակիցները:
Դիտարկենք հինգ հիմնական կոնցեպցիաները, որոնցով ղեկավարվելով կազմակերպությունները իրականացնում են մարքեթինգային գործունեություն.
1.Արտադրության կատարելագործման կոնցեպցիա
2.Ապրանքի կատարելգործման կոնցեպցիա  
3.Կոմերցիոն ջանքերի ինտենսի‎ֆիկացիա
4.Մարքեթինգային մոտեցում
5.Սոցիալ-էթիկական մարքեթինգի կոնցեպցիա
Նշված կոնցեպցիաները մարմնավորում են վերջին տարիների տնտեսական, սոցիալական և քաղաքական փոփոխությունները:
 


Մեկնաբանություններ նյութին: 0

avatar