• Աշխատում ենք 09 00 մինչ 20 00, Ամեն օր:
  • +374 (093) 78 78 33
  • usum@usum.am

ՄԱՐՔԵԹԻՆԳԱՅԻՆ ՏԵՂԵԿԱՏՎՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ՄԱՐՔԵԹԻՆԳԱՅԻՆ ՀԵՏԱԶՈՏՈՒԹՅԱՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳԸ և ԴՐԱ ԴԵՐԸ

  • Ներբեռնումներ: 150
  • Դիտումներ: 829
  • Մարքեթինգ և վաճառք
  • 25/Սեպտեմբեր/2017

ՀԱՎԱՆԻՐ ԿԻՍՎԻՐ ՏԱՐԱԾԻՐ 

ՄԱՐՔԵԹԻՆԳԱՅԻՆ ՏԵՂԵԿԱՏՎՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ՄԱՐՔԵԹԻՆԳԱՅԻՆ ՀԵՏԱԶՈՏՈՒԹՅԱՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳԸ և ԴՐԱ ԴԵՐԸ
Մարքեթինգային հետազոտություն սկսող ամեն մի տնտեսա¬վարող սուբյեկտ պետք է հստակ պատկերացնի այն բազմապիսի աշխատանքները, որոնք անհրաժեշտ են առաջին հայացքից պարզ թվացող փոքրիկ խնդրի լուծման համար. այն է՝ պարզել սպառողի կարծիքն այս կամ այն ապրանքի մասին:
Մարքեթինգային հետազոտության էության ճիշտ մեկնաբան¬ման համար անհրաժեշտ է նախ ընդգծել դրա տեղեկատվական – կա¬պակցող դերը: Տեղեկատվությունն օգտագործվում է մար¬քե¬թինգի հիմնախնդիրների և հնարավորությունների բացահայտման, մար¬քեթինգային միջոցառումների մշակման, ճշգրտման, գնահատ¬ման և կատարման վերահսկման համար:
 


Մեկնաբանություններ նյութին: 0

avatar