ՀԱՎԱՆԻՐ ԿԻՍՎԻՐ ՏԱՐԱԾԻՐ
ՄԱՐՔԵԹԻՆԳԱՅԻՆ ՏԵՂԵԿԱՏՎՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ՄԱՐՔԵԹԻՆԳԱՅԻՆ ՀԵՏԱԶՈՏՈՒԹՅԱՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳԸ և ԴՐԱ ԴԵՐԸ
Մարքեթինգային հետազոտություն սկսող ամեն մի տնտեսա¬վարող սուբյեկտ պետք է հստակ պատկերացնի այն բազմապիսի աշխատանքները, որոնք անհրաժեշտ են առաջին հայացքից պարզ թվացող փոքրիկ խնդրի լուծման համար. այն է՝ պարզել սպառողի կարծիքն այս կամ այն ապրանքի մասին:
Մարքեթինգային հետազոտության էության ճիշտ մեկնաբան¬ման համար անհրաժեշտ է նախ ընդգծել դրա տեղեկատվական – կա¬պակցող դերը: Տեղեկատվությունն օգտագործվում է մար¬քե¬թինգի հիմնախնդիրների և հնարավորությունների բացահայտման, մար¬քեթինգային միջոցառումների մշակման, ճշգրտման, գնահատ¬ման և կատարման վերահսկման համար:
Չմոռանաս տեղադրել նաև Քո աշխատանքը, - այն կարող է օգտակար լինել նրա համար՝ ով այս աշխատանքը տեղադրել է Քեզ համար :)
Մեկնաբանություններ նյութին: 0