• Աշխատում ենք 09 00 մինչ 20 00, Ամեն օր:
  • +374 (093) 78 78 33
  • usum@usum.am

Մարքեթինգի հիմունքներ

  • Ներբեռնումներ: 341
  • Դիտումներ: 2063
  • Մարքեթինգ և վաճառք
  • 16/Սեպտեմբեր/2017

ՀԱՎԱՆԻՐ ԿԻՍՎԻՐ ՏԱՐԱԾԻՐ 

         ՙՄարքեթիգի հիմունքներ՚ դասընթացը համահամալսարանական է: 
           Դասընթացի նպատակն է բոլոր մասնագիտությունների 2-րդ և/կամ 3-րդ կուրսերի ուսանողներին տալ հիմնարար •իտելիքներ տնտեսությունը շուկայական սկզբունքներով կառավարելու գործընթացում մարքեթին•ի դերի և անհրաժեշտության մասին: Դասընթացում ուսումնասիրվում են շուկայական գրծունեության օրինաչափությունները, օրենքներն ու կատե•որիաները, հասկացություններն ու •ործընթացները: Մարքեթինգ կառավարումը, մարքեթին•ային միջավայրը, շուկաների տեսակները, մարքեթին•ային տեղեկատվությունն ու հետազոտությունը, ընկերությունների ապրանքային, գնային և մրցակցային ռազմավարությունները և վերջապես մարքեթին•ի պլանավորումն և միջազ•ային մարքեթին•ն այն հիմնահարցերն են, որոնք ուսումնասիրվում են դասընթացում:
    Ուսուցման ընթացքում դասախոսությունների, սեմինար և •ործնական պարապմունքների հետ միասին, ուսանողներին հանձնարարվում են •րավոր աշխատանքներ` •րականության ընդարձակ ցանկով և բազմաբովանդակ թեստեր, խնդիրներ և տրամաբանական •ծանկարներ:
 


Մեկնաբանություններ նյութին: 0

avatar