ՀԱՎԱՆԻՐ ԿԻՍՎԻՐ ՏԱՐԱԾԻՐ
ՙՄարքեթիգի հիմունքներ՚ դասընթացը համահամալսարանական է:
Դասընթացի նպատակն է բոլոր մասնագիտությունների 2-րդ և/կամ 3-րդ կուրսերի ուսանողներին տալ հիմնարար •իտելիքներ տնտեսությունը շուկայական սկզբունքներով կառավարելու գործընթացում մարքեթին•ի դերի և անհրաժեշտության մասին: Դասընթացում ուսումնասիրվում են շուկայական գրծունեության օրինաչափությունները, օրենքներն ու կատե•որիաները, հասկացություններն ու •ործընթացները: Մարքեթինգ կառավարումը, մարքեթին•ային միջավայրը, շուկաների տեսակները, մարքեթին•ային տեղեկատվությունն ու հետազոտությունը, ընկերությունների ապրանքային, գնային և մրցակցային ռազմավարությունները և վերջապես մարքեթին•ի պլանավորումն և միջազ•ային մարքեթին•ն այն հիմնահարցերն են, որոնք ուսումնասիրվում են դասընթացում:
Ուսուցման ընթացքում դասախոսությունների, սեմինար և •ործնական պարապմունքների հետ միասին, ուսանողներին հանձնարարվում են •րավոր աշխատանքներ` •րականության ընդարձակ ցանկով և բազմաբովանդակ թեստեր, խնդիրներ և տրամաբանական •ծանկարներ:
Չմոռանաս տեղադրել նաև Քո աշխատանքը, - այն կարող է օգտակար լինել նրա համար՝ ով այս աշխատանքը տեղադրել է Քեզ համար :)
Մեկնաբանություններ նյութին: 0