ՀԱՎԱՆԻՐ ԿԻՍՎԻՐ ՏԱՐԱԾԻՐ
ԲՈՎԱՆԴԱԿՈՒԹՅՈՒՆ
Ներածություն
Միջազգային մարքեթինգային հետազոտություններ
Միջազգային մարքեթինգային հետազոտությունների տեսակները
Կաբինետային հետազոտություն
Դաշտային հետազոտություն
Հարցումը միջազգային մարքեթինգային հետազոտություններում
Դիտարկում
Փորձարկում
Նմանակում
Հետազոտության որակական մեթոդներ
Եզրակացություն
Օգտագործված գրականության ցանկ
Շուկայական տնտեսության պայմաններում յուրաքանչյուր կարևոր որոշում ընդունելուց առաջ անհրաժեշտ է իրականցնել հետազոտություն: Հետազոտությունները նվազեցնում են ռիսկը և հնարավորություն են տալիս հնարավորինս շատ խուսափել սխալ որոշումներ ընդունելուց: Մարքեթինգային հետազոտությունը իրենից ներկայացնում է տվյալների հավաքագրում, մշակում և վերլուծություն` նպատակ ունենալով կրճատել անորոշությունը:
Միջազգային մարքեթինգային հետազոտությունների էությունը և առանձնհատկությունը հիմնականում պայմանավորված են հետազոտության դաշտի յուրահատկությունների, դրա ընդարձակության և տվյալների հավաքագրման դժվարությունների հետ: Հայտնի է, որ միջազգային շուկան ամեն պահի փոփոխվում է` իր առջև դնելով նոր հիմնախնդիրներ կամ հակառակը` բացելով նոր հնարավորություններ: Նման պայմաններում անհրաժեշտ է մշտապես իրականացնել լայնամասշտաբ մարքեթինգային հետազոտություններ:
Չմոռանաս տեղադրել նաև Քո աշխատանքը, - այն կարող է օգտակար լինել նրա համար՝ ով այս աշխատանքը տեղադրել է Քեզ համար :)
Մեկնաբանություններ նյութին: 0