• Աշխատում ենք 09 00 մինչ 20 00, Ամեն օր:
  • +374 (093) 78 78 33
  • usum@usum.am

Միջազգային մարքեթինգային հետազոտություններ

  • Ներբեռնումներ: 383
  • Դիտումներ: 2508
  • Մարքեթինգ և վաճառք
  • 19/Սեպտեմբեր/2017

ՀԱՎԱՆԻՐ ԿԻՍՎԻՐ ՏԱՐԱԾԻՐ 

ԲՈՎԱՆԴԱԿՈՒԹՅՈՒՆ
Ներածություն
Միջազգային մարքեթինգային հետազոտություններ
Միջազգային մարքեթինգային հետազոտությունների տեսակները
Կաբինետային հետազոտություն
Դաշտային հետազոտություն
Հարցումը միջազգային մարքեթինգային հետազոտություններում
Դիտարկում
Փորձարկում
Նմանակում
Հետազոտության որակական մեթոդներ
Եզրակացություն
Օգտագործված գրականության ցանկ



Շուկայական տնտեսության պայմաններում յուրաքանչյուր կարևոր  որոշում ընդունելուց առաջ անհրաժեշտ է իրականցնել  հետազոտություն:  Հետազոտությունները նվազեցնում են ռիսկը և հնարավորություն են տալիս հնարավորինս շատ խուսափել սխալ որոշումներ ընդունելուց: Մարքեթինգային հետազոտությունը իրենից ներկայացնում է տվյալների հավաքագրում, մշակում և վերլուծություն` նպատակ  ունենալով  կրճատել անորոշությունը:
Միջազգային մարքեթինգային հետազոտությունների էությունը և առանձնհատկությունը հիմնականում պայմանավորված են հետազոտության դաշտի յուրահատկությունների, դրա ընդարձակության և տվյալների հավաքագրման դժվարությունների հետ: Հայտնի է, որ միջազգային շուկան ամեն պահի փոփոխվում է` իր առջև դնելով նոր հիմնախնդիրներ կամ հակառակը` բացելով նոր հնարավորություններ: Նման պայմաններում անհրաժեշտ է մշտապես իրականացնել լայնամասշտաբ մարքեթինգային հետազոտություններ:
 


Մեկնաբանություններ նյութին: 0

avatar