ՀԱՎԱՆԻՐ ԿԻՍՎԻՐ ՏԱՐԱԾԻՐ
1. Շուկայի կոնյունկտուրան և դրա տեսակները
2. Շուկայի կոնյունկտուրայի հետազոտման
հիմնական օբյեկտները
3. Շուկայի կոնյունկտուրայի վրա ազդող գործոնները
Օգտագործված գրականության ցանկ
Շուկայի կոնյունկտուրան և դրա տեսակները
Շուկայի հետազոտման գլխավոր նպատակը կայանում է նրանում, որպեսզի որոշվեն այն պայմանները, որի դեպքում առավել ամբողջական ձևով է բավարարվում բնակչության պահանջարկը և առավել արդյունավետ իրացվի արտադրված արտադրանքը: Շուկայի հետազոտման առաջնային նպատակ է համարվում շուկայում ընթացիկ առաջարկի և պահանջարկի հարաբերակցության վերլուծությունը:
Շուկայի կոնյունկտուրան շուկայում տվյալ պահին տեղի ունցող գործընթացների ամբողջություն է: Այն բնութագրվում է տվյալ ապրանքի առաջարկի և պահանջարկի որոշակի հարաբերակցությամբ, ինչպես նաև գների մակարդակով և հարաբերակցությամբ:
Գոյություն ունի շուկայի կոնյունկտուրայի ուսումնսիրման 3 մակարդակ`
1. Ընդհանուր տնտեսագիտական,
2. Ճյուղային,
3. Ապրանքային:
Շուկայի կոնյունկտուրայի ուսումնասիրման ընդհանրացված մեթոդը ենթադրում է` տեղեկատվության տարբեր, իրար լրացնող աղբյուրների օգտագործում, սեփական հետազոտությունների և գնորդների կանխատեսումների համապատասխանությունը շուկայի կոնյունկտուրայի բնութագրիչներին, տարբեր տեսակի հետազոտությունների և կանխատեսումների օգտագործումը:
Չմոռանաս տեղադրել նաև Քո աշխատանքը, - այն կարող է օգտակար լինել նրա համար՝ ով այս աշխատանքը տեղադրել է Քեզ համար :)
Մեկնաբանություններ նյութին: 0