• Աշխատում ենք 09 00 մինչ 20 00, Ամեն օր:
  • +374 (093) 78 78 33
  • usum@usum.am

ՈՒՍԱՆՈՂՆԵՐԻ ՀԱԿՈՒՄԸ ՈՒԺԱՅԻՆ ՄԱՐԶԱՁԵՎԵՐԻ ԵՎ ՄԱՐԶԱՍԱՐՔԵՐԻ ՆԿԱՏՄԱՄԲ

  • Ներբեռնումներ: 190
  • Դիտումներ: 1645
  • Մարմնակրթություն և սպորտ
  • 26/Հունիս/2010

ՀԱՎԱՆԻՐ ԿԻՍՎԻՐ ՏԱՐԱԾԻՐ 

Բ Ո Վ Ա Ն Դ Ա Կ Ո Ւ Թ Յ Ո Ւ Ն

Ներածություն
Գլուխ I. Հետազոտության  տեսական նախադրյալները և հիմնախնդրի բնութագիրը
1. Երիտասարդների տարիքային զարգացման առանձնահատ-կությունները և ուժի մշակման նախադրյալները  
2. Մարզասարքերը ֆիզիկական կուլտուրայի միջոցների համակարգում
3. Մկանային զան•վածի և ուժային ընդունակության մշակումը բոդիբիլդինգում     
ԳԼՈՒԽ II. Հետազոտության աշխատանքի նպատակը, խնդիրները, մեթոդները և կազմակերպումը   
1. Աշխատանքի նպատակը  
2. Աշխատանքի խնդիրները 
3.1. Գիտական աղբյուրների ուսումնասիրություն և վերլուծություն 
3.2. Մանկավարժական դիտում 
3.3. Անկետավորում  
4. Մաթեմատիկական վիճակագրություն  
5. Հետազոտության կազմակերպում 
ԳԼՈՒԽ III. Հետազոտության աղբյուրների ամփոփում 
1. Ուսանողների սոցիալ-վիճակագրական բնութագիրը
2. Ուսանողների վերաբերմունքը ֆիզիկական կուլտուրայի և ուժային մարզաձևերի նկատմամբ
3. Ուսանողների կողմից շարժողական կարողությունների և ընդունակությունների տիրապետման աստիճանը 
4. Ուժային մարզաձևերով զբաղվելու խոչընդոտող պատճառները 
ԵԶՐԱԿԱՑՈՒԹՅՈՒՆ
ԳՐԱԿԱՆՈՒԹՅԱՆ ՑԱՆԿ


Մեկնաբանություններ նյութին: 0

avatar