ՀԱՎԱՆԻՐ ԿԻՍՎԻՐ ՏԱՐԱԾԻՐ
Բովանդակություն
Ներածություն
1. Կազմակերպությունների շուկայական ռազմավարությունը
2. Կազմակերպությունների ռազմավարության մարտավարության տեսակները
3. Կազմակերպության շուկայական ռազմավարությունը ՙԳրանտ Տոբակոյի՚ օրինակով
Եզրակացություններ և առաջարկություններ
Օգտագործված գրականության ցանկ
Ներածություն
Ազատ տնտեսվարման պայմաններում ապրանքների կամ ծառայությունների իրացումը, յուրաքանչյուր կազմակերպության •ործունեության կարևորա•ույն փուլն է: Նշենք, որ նախկին` կենտրոնացված պլանային տնտեսության համակար•ում կազմակերպությունների մոտ նմանօրինակ խնդիրներ չէին առաջանում, քանի որ ծառայություններ իրականացնող կամ արտադրանք թողարկող յուրաքանչյուր կազմակերպություն արդեն տեղյակ էր, թե որտեղ պետք է սպառվի արտադրանքը և ովքեր պետք է լինեն սպառողները: Այնինչ, անցումային տնտեսության պայմաններում, երբ յուրաքանչյուր կազմակերպություն նոր է յուրացնում նոր տնտեսակար•ի բնութա•րիչ •ործոնները և •ործունեության ռազմավարության անհրաժեշտ սկզբունքները, ավելին, հետա•այում նաև արդեն ձևավորված զար•ացած շուկայական տնտեսության պայմաններում, երբ ձեռնարկությունները •ործում են արտաքին միջավայրի անորոշության և ըստ այդմ, ռիսկի պայմաններում, խիստ անհրաժեշտություն է առաջանում •ործունեություն ծավալել ըստ նախապես մշակված շուկայական ռազմավարության:
Չմոռանաս տեղադրել նաև Քո աշխատանքը, - այն կարող է օգտակար լինել նրա համար՝ ով այս աշխատանքը տեղադրել է Քեզ համար :)
Մեկնաբանություններ նյութին: 0