• Աշխատում ենք 09 00 մինչ 20 00, Ամեն օր:
  • +374 (093) 78 78 33
  • usum@usum.am

Ապրանքի որակի մարքեթինգ

  • Ներբեռնումներ: 231
  • Դիտումներ: 1418
  • Ապրանքագիտություն
  • 19/Սեպտեմբեր/2017

ՀԱՎԱՆԻՐ ԿԻՍՎԻՐ ՏԱՐԱԾԻՐ 

Բովանդակություն

Ներածություն

1.    Որակի կառավարման էվոլյուցիան  և խնդիրները սպառողի և արտադրողի տեսանկյունից

2.    Ապրանքի որակի կառավարման համակարգը. օբյեկտները, սուբյեկտները, կատեգորիաները

3.    Ապրանքի որակին ներկայացվող ստանդարտները ժամանակակից մարկետինգում    և մարկետինգային ցուցումները

Եզրակացություններ

Ներածություն
Ներկայումս, մրցակցության պայմաններում, արտադրական և աչ արտադրական կազմակերպությունների առջև ակնհայտ խնդիր է դրված գրավել սեփական հաճախորդին ու հետագայում նաև պահպանել նրա: Այդ ամենի համար անհրաժեշտ է  կանոնակար•ել հաճախորդների պահանջները և առաջարկել հենց այն ապրանքը և ծառայությունը, որը լիովին բավարարում է սպառողների պահանջները: Գոյություն ունի այն կարծիքը, որ ՙապրանքները վերադառնում են, իսկ գնորդները` ոչ՚: Ուստի տնտեսության զար•ացման ներկա փուլում առավել հրատապ է դրված ապրանքի ու մատուցվող ծառայության որակն ու դրա մրցունակությունը, որը յուրաքանչյուր արտադրական և ոչ արտադրական կազմակերպության մարկետինգային ռազմավարության մշակման ու արտադրության կազմակերպման հիմնական ելակետն է: 
 


Մեկնաբանություններ նյութին: 0

avatar