ՀԱՎԱՆԻՐ ԿԻՍՎԻՐ ՏԱՐԱԾԻՐ
Բովանդակություն
Ներածություն
1. Որակի կառավարման էվոլյուցիան և խնդիրները սպառողի և արտադրողի տեսանկյունից
2. Ապրանքի որակի կառավարման համակարգը. օբյեկտները, սուբյեկտները, կատեգորիաները
3. Ապրանքի որակին ներկայացվող ստանդարտները ժամանակակից մարկետինգում և մարկետինգային ցուցումները
Եզրակացություններ
Ներածություն
Ներկայումս, մրցակցության պայմաններում, արտադրական և աչ արտադրական կազմակերպությունների առջև ակնհայտ խնդիր է դրված գրավել սեփական հաճախորդին ու հետագայում նաև պահպանել նրա: Այդ ամենի համար անհրաժեշտ է կանոնակար•ել հաճախորդների պահանջները և առաջարկել հենց այն ապրանքը և ծառայությունը, որը լիովին բավարարում է սպառողների պահանջները: Գոյություն ունի այն կարծիքը, որ ՙապրանքները վերադառնում են, իսկ գնորդները` ոչ՚: Ուստի տնտեսության զար•ացման ներկա փուլում առավել հրատապ է դրված ապրանքի ու մատուցվող ծառայության որակն ու դրա մրցունակությունը, որը յուրաքանչյուր արտադրական և ոչ արտադրական կազմակերպության մարկետինգային ռազմավարության մշակման ու արտադրության կազմակերպման հիմնական ելակետն է:
Չմոռանաս տեղադրել նաև Քո աշխատանքը, - այն կարող է օգտակար լինել նրա համար՝ ով այս աշխատանքը տեղադրել է Քեզ համար :)
Մեկնաբանություններ նյութին: 0