• Աշխատում ենք 09 00 մինչ 20 00, Ամեն օր:
  • +374 (093) 78 78 33
  • usum@usum.am

Ապրանքը և ապրանքային քաղաքականությունը մարքեթինգի համալիրում

  • Ներբեռնումներ: 300
  • Դիտումներ: 1969
  • Ապրանքագիտություն
  • 16/Սեպտեմբեր/2017

ՀԱՎԱՆԻՐ ԿԻՍՎԻՐ ՏԱՐԱԾԻՐ 

Բովանդակություն


Ներածություն
Ապրանքը և ապրանքային քաղաքականությունը մարքեթինգի համալիրում
Եզրակացություն
Օգտագործված գրականություն
 
 

Շուկայական տնտեսության պայմաններում ձեռնարկության տնտեսական գործունեության բարենպաստ իրականացման գրավականներից է` դեպի սպառողները ուղղվածությունը և ճկուն հարմարվողականությունը շուկայական մրցակցության փոփոխություններին:
Ձեռնարկության արդյունավետգործունեության համար անհրաժեշտ է ուսումնասիրել սպառողական պահանջարկը, վաճառքի շուկաները, մրցակիցներին ուգնորդներին, գների մեխանիզմը, պաշարների հասանելիությունը և այլն: Ձեռնարկության ֆինանսական բոլոր ցուցանիշները պայմանավորված են այդ հիմնախնդիրների հաջող լուծումից: Դրա համար անհրաժեշտ է իրականացնել մարքետինգային վերլուծություն, որի հիման վրա էլ մշակել համապատասխան ապրանքային քաղաքականություն :
Ապրանքային քաղաքականության և իրացման կազմակերպումը հանդիսանում է ձեռնարկության տնտեսական և մարքտին•ային քաղաքականության բաղկացուցիչ մասը: Այն ձեռնարկության ղեկավարության համար ծառայում է որպես ուղեցույց:
 


Մեկնաբանություններ նյութին: 0

avatar