• Աշխատում ենք 09 00 մինչ 20 00, Ամեն օր:
  • +374 (093) 78 78 33
  • usum@usum.am

Փաթեթավորման տեսակները, դերը ապրանքային քաղաքականությունում և տարրերը

  • Ներբեռնումներ: 134
  • Դիտումներ: 1342
  • Ապրանքագիտություն
  • 16/Սեպտեմբեր/2017

ՀԱՎԱՆԻՐ ԿԻՍՎԻՐ ՏԱՐԱԾԻՐ 

Փաթեթավորման տեսակները, դերը ապրանքային քաղաքականությունում և տարրերը

Ներկայումս, մրցակցության պայմաններում, արտադրական և ոչ արտադրական կազմակերպությունների առջև ակնհայտ խնդիր է դրված •րավել սեփական հաճախորդին ու հետա•այում նաև պահպանել նրա: Այդ ամենի համար անհրաժեշտ է  կանոնակար•ել հաճախորդների պահանջները և առաջարկել հենց այն ապրանքը և ծառայությունը, որը լիովին բավարարում է սպառողների պահանջները: Գոյություն ունի այն կարծիքը, որ ՙապրանքները վերադառնում են, իսկ •նորդները` ոչ՚: Ուստի տնտեսության զար•ացման ներկա փուլում առավել հրատապ է դրված ապրանքի մրցունակությունը, որը յուրաքանչյուր արտադրական և ոչ արտադրական կազմակերպության մարկետին•ային ռազմավարության մշակման ու արտադրության կազմակերպման հիմնական ելակետն է: 
Նման պայմաններում կարևոր նշանակություն է ձեռք բերում նաև փաթեթավորումը, որը հանդիսանում է մարքեթինգային կոմպլեքսի տարր: 
 


Մեկնաբանություններ նյութին: 0

avatar