ՀԱՎԱՆԻՐ ԿԻՍՎԻՐ ՏԱՐԱԾԻՐ
Փաթեթավորման տեսակները, դերը ապրանքային քաղաքականությունում և տարրերը
Ներկայումս, մրցակցության պայմաններում, արտադրական և ոչ արտադրական կազմակերպությունների առջև ակնհայտ խնդիր է դրված •րավել սեփական հաճախորդին ու հետա•այում նաև պահպանել նրա: Այդ ամենի համար անհրաժեշտ է կանոնակար•ել հաճախորդների պահանջները և առաջարկել հենց այն ապրանքը և ծառայությունը, որը լիովին բավարարում է սպառողների պահանջները: Գոյություն ունի այն կարծիքը, որ ՙապրանքները վերադառնում են, իսկ •նորդները` ոչ՚: Ուստի տնտեսության զար•ացման ներկա փուլում առավել հրատապ է դրված ապրանքի մրցունակությունը, որը յուրաքանչյուր արտադրական և ոչ արտադրական կազմակերպության մարկետին•ային ռազմավարության մշակման ու արտադրության կազմակերպման հիմնական ելակետն է:
Նման պայմաններում կարևոր նշանակություն է ձեռք բերում նաև փաթեթավորումը, որը հանդիսանում է մարքեթինգային կոմպլեքսի տարր:
Չմոռանաս տեղադրել նաև Քո աշխատանքը, - այն կարող է օգտակար լինել նրա համար՝ ով այս աշխատանքը տեղադրել է Քեզ համար :)
Մեկնաբանություններ նյութին: 0