• Աշխատում ենք 09 00 մինչ 20 00, Ամեն օր:
  • +374 (093) 78 78 33
  • usum@usum.am

Ֆրանչայզինգի կառավարումը ՀՀ-ում

  • Ներբեռնումներ: 173
  • Դիտումներ: 1587
  • Տնտեսագիտություն / Այլ
  • 18/Սեպտեմբեր/2017

ՀԱՎԱՆԻՐ ԿԻՍՎԻՐ ՏԱՐԱԾԻՐ 

Բովանդակություն

Ներածություն
Գլուխ 1. Ֆրանչայզինգի ընդհանուր բնութագիրը
1.1 Ֆրանչայզինգի հասկացությունը և հիմնական սկզբունքները
1.2 Ֆրանչայզինգի ձևերը
1.3 Ֆրանչայզինգի առավելությունները և թերությունները
1.4 Ֆրանչայզինգի կիրառման միջազ•ային փորձը
Գլուխ 2. Ֆրանչայզինգի կիրառումը ՙՎալլետտա՚ՍՊԸ օրինակով
2.1 Վալլետտաե ՍՊԸ-իտնտեսականգործունեությանբնութագիրը
2.2  Ֆրանչայզին•ի Հայաստանյան մոդելի ուսումնասիրությունը
2.2 Ֆրանչայզինգը Հայաստանյան շուկայում և դրա  կիրառումը Վալլետտա ՍՊԸ-իօրինակով
Եզրակացություն
Օգտագործված գրականության ցանկ

 
Ներածություն

    Այսօր ստեղծել արտադրություն,որը կահամապատասխանի տեխնոլո•իայի, աշխատանքի և արտադրության  ժամանակակակից պայմաններին դժվար է հիմնվելով միայն սեփական ուժերի վրա:  Ներկայումս Ֆրանչայզին•ի ուսումնասիրությունը հանդիսանում է հայկական տնտեսության ամենաակտուալ հարցերից մեկը: 
    Այսօր արդեն Հայաստանում ոչ ոքի չես զարմացնի ՙԱդիդաս՚, ՙՊումա՚, ՙԿոկա-Կոլա՚ ապրանքանիշերով:  Այս ապրանքային նշանները մեզ մոտ ասոցացվում են որոշակի արտադրողի հետ,որը ունի բարձր հեղինակություն, անուղղակի կերպով նշում են ապրանքների և ծառայությունների բարձր որակը,որոնք թողարկվում են նրանց կողմից: 
 


Մեկնաբանություններ նյութին: 0

avatar