ՀԱՎԱՆԻՐ ԿԻՍՎԻՐ ՏԱՐԱԾԻՐ
Բովանդակություն
Ներածություն
Գլուխ 1. Ֆրանչայզինգի ընդհանուր բնութագիրը
1.1 Ֆրանչայզինգի հասկացությունը և հիմնական սկզբունքները
1.2 Ֆրանչայզինգի ձևերը
1.3 Ֆրանչայզինգի առավելությունները և թերությունները
1.4 Ֆրանչայզինգի կիրառման միջազ•ային փորձը
Գլուխ 2. Ֆրանչայզինգի կիրառումը ՙՎալլետտա՚ՍՊԸ օրինակով
2.1 Վալլետտաե ՍՊԸ-իտնտեսականգործունեությանբնութագիրը
2.2 Ֆրանչայզին•ի Հայաստանյան մոդելի ուսումնասիրությունը
2.2 Ֆրանչայզինգը Հայաստանյան շուկայում և դրա կիրառումը Վալլետտա ՍՊԸ-իօրինակով
Եզրակացություն
Օգտագործված գրականության ցանկ
Ներածություն
Այսօր ստեղծել արտադրություն,որը կահամապատասխանի տեխնոլո•իայի, աշխատանքի և արտադրության ժամանակակակից պայմաններին դժվար է հիմնվելով միայն սեփական ուժերի վրա: Ներկայումս Ֆրանչայզին•ի ուսումնասիրությունը հանդիսանում է հայկական տնտեսության ամենաակտուալ հարցերից մեկը:
Այսօր արդեն Հայաստանում ոչ ոքի չես զարմացնի ՙԱդիդաս՚, ՙՊումա՚, ՙԿոկա-Կոլա՚ ապրանքանիշերով: Այս ապրանքային նշանները մեզ մոտ ասոցացվում են որոշակի արտադրողի հետ,որը ունի բարձր հեղինակություն, անուղղակի կերպով նշում են ապրանքների և ծառայությունների բարձր որակը,որոնք թողարկվում են նրանց կողմից:
Չմոռանաս տեղադրել նաև Քո աշխատանքը, - այն կարող է օգտակար լինել նրա համար՝ ով այս աշխատանքը տեղադրել է Քեզ համար :)
Մեկնաբանություններ նյութին: 0