• Աշխատում ենք 09 00 մինչ 20 00, Ամեն օր:
  • +374 (093) 78 78 33
  • usum@usum.am

ՄԻջազգային ցուցահանդեսները և տոնավաճառները որպես զբոսապրանքի առաջխաղացման գործիք

  • Ներբեռնումներ: 99
  • Դիտումներ: 1173
  • Տնտեսագիտություն / Այլ
  • 15/Սեպտեմբեր/2017

ՀԱՎԱՆԻՐ ԿԻՍՎԻՐ ՏԱՐԱԾԻՐ 

ԲՈՎԱՆԴԱԿՈՒԹՅՈՒՆ

Ներածություն
Գլուխ 1  Ցուցահանդեսների և տոնավաճառների  սահմանումը և դասակարգումը
1.1 Ցուցահանդեսների և տոնավաճառների առաջացման պատմությունը 
1.2 Ցուցահանդեսների և տոնավաճառների սահմանումը և դասակարգումը
1.3 Ցուցահանդեսներին և տոնավաճառներին մասնակցելու նպատակները
Գլուխ 2  Միջազգային ցուցահանդեսները և տոնավաճառները՝  որպես
ապրանքի առաջխաղացման գործիք
Եզրակացություն
Օգտագործված գրականություն
          
        


Ներածություն
    Գործարար զբոսաշրջությունը այսօր ժամանակակաից բիզնեսի անբաժանելի մասն է: Այն համարվում է ընկերության ինտեգրման և զարգացման կարևոր ռեսուրսներից մեկը: 
    Մոլորակի յուրաքանչյուր չորրորդ բնակաիչը, որը պատրաստվում է ճամփորդել , սպասարկման կարիք ունի: Հաջող գործարքը պահանջում է անհատական և կորպորատիվ ճամփորդություններ, ցուցահանդեսներ, տոնավաճառներ, կոնֆերանսներ, սեմինարներ և այլն: Այս ոլորտի արդի լինելը պայմանավորված է նրանով, որ զբոսաշրջության  զարգացումը խթանում է տնտեսական և սոցիալական ոլորտները: Գործարար զբոսաշրջության զարգացումը նպաստում է կրթության մակարդակի բարձրացմանը, նոր միջոցների, տեղեկատվության ներդրմանը և այլն:
 


Մեկնաբանություններ նյութին: 0

avatar