ՀԱՎԱՆԻՐ ԿԻՍՎԻՐ ՏԱՐԱԾԻՐ
ԲՈՎԱՆԴԱԿՈՒԹՅՈՒՆ
Ներածություն
Գլուխ 1 Ցուցահանդեսների և տոնավաճառների սահմանումը և դասակարգումը
1.1 Ցուցահանդեսների և տոնավաճառների առաջացման պատմությունը
1.2 Ցուցահանդեսների և տոնավաճառների սահմանումը և դասակարգումը
1.3 Ցուցահանդեսներին և տոնավաճառներին մասնակցելու նպատակները
Գլուխ 2 Միջազգային ցուցահանդեսները և տոնավաճառները՝ որպես
ապրանքի առաջխաղացման գործիք
Եզրակացություն
Օգտագործված գրականություն
Ներածություն
Գործարար զբոսաշրջությունը այսօր ժամանակակաից բիզնեսի անբաժանելի մասն է: Այն համարվում է ընկերության ինտեգրման և զարգացման կարևոր ռեսուրսներից մեկը:
Մոլորակի յուրաքանչյուր չորրորդ բնակաիչը, որը պատրաստվում է ճամփորդել , սպասարկման կարիք ունի: Հաջող գործարքը պահանջում է անհատական և կորպորատիվ ճամփորդություններ, ցուցահանդեսներ, տոնավաճառներ, կոնֆերանսներ, սեմինարներ և այլն: Այս ոլորտի արդի լինելը պայմանավորված է նրանով, որ զբոսաշրջության զարգացումը խթանում է տնտեսական և սոցիալական ոլորտները: Գործարար զբոսաշրջության զարգացումը նպաստում է կրթության մակարդակի բարձրացմանը, նոր միջոցների, տեղեկատվության ներդրմանը և այլն:
Չմոռանաս տեղադրել նաև Քո աշխատանքը, - այն կարող է օգտակար լինել նրա համար՝ ով այս աշխատանքը տեղադրել է Քեզ համար :)
Մեկնաբանություններ նյութին: 0