ՀԱՎԱՆԻՐ ԿԻՍՎԻՐ ՏԱՐԱԾԻՐ
Բովանդակություն
Ներածություն
1. Արդյունավետ մրցակցության մասին պատկերացումների էվոլյուցիան:
2. Մրցակցային շուկաների արդյունավետությունը:
3. Գնային խտրականությունը մոնոպոլ շուկայում:
4. Դոմինանտ վաճառողի գնային ռազմավարությունը:
5. Օլիգոպոլիա. գնային պատերազմից մինչև կարտել:
6. Գնային մրցակցության մեղմացման ճանապարհները:
Եզրակացություն
Գրականության ցանկ
Ներածություն
Մրցակցությունը, որպես շուկայական տնտեսության անչափ կարևոր և անհրաժեշտ տարր, իր բազմազան դրսևորումներով անխուսափելի է շուկայում: Ընդհանրապես մրցակցային են անվանում պայքարը որևէ ասպարեզում միևնույն նպատակին հասնելու մեջ շահադրդված առանձին մրցակցող սուբյեկտների միջև: Այն նաև արտադրության արդյունավետության բարձացման կարևորագույն գործոններից է, ինչը ֆիրմային թույլ է տալիս ներդնել նորամուծությունները, կատարելագործել արտադրության տեխնոլոգիան: Այն դինամիկ և զար•ացող •ործընթաց է:
Ստորև ներկայացված անհատական աշխատանքում ներկայացված են արդյունավետ մրցակցության մոդելները, ինչպես նաև ձեռնարկությունների գնային ռազմավարությունները` կախված շուկայի տարողությունից ոի շուկայական իրավիճակից:
Չմոռանաս տեղադրել նաև Քո աշխատանքը, - այն կարող է օգտակար լինել նրա համար՝ ով այս աշխատանքը տեղադրել է Քեզ համար :)
Մեկնաբանություններ նյութին: 0