• Աշխատում ենք 09 00 մինչ 20 00, Ամեն օր:
  • +374 (093) 78 78 33
  • usum@usum.am

Մրցակցության էֆեկտիվությունն ու ձեռնարկության գնային ռազմավարությունը

  • Ներբեռնումներ: 97
  • Դիտումներ: 1104
  • Տնտեսագիտություն / Այլ
  • 19/Սեպտեմբեր/2017

ՀԱՎԱՆԻՐ ԿԻՍՎԻՐ ՏԱՐԱԾԻՐ 

Բովանդակություն
    Ներածություն
1.    Արդյունավետ մրցակցության մասին պատկերացումների էվոլյուցիան:
2.    Մրցակցային շուկաների արդյունավետությունը:
3.    Գնային խտրականությունը մոնոպոլ շուկայում:
4.    Դոմինանտ վաճառողի գնային ռազմավարությունը:
5.    Օլիգոպոլիա. գնային պատերազմից մինչև կարտել:
6.    Գնային մրցակցության մեղմացման ճանապարհները:
    Եզրակացություն
    Գրականության ցանկ

Ներածություն
    Մրցակցությունը, որպես շուկայական տնտեսության անչափ կարևոր և անհրաժեշտ տարր, իր բազմազան դրսևորումներով անխուսափելի է շուկայում: Ընդհանրապես մրցակցային են անվանում պայքարը որևէ ասպարեզում միևնույն նպատակին հասնելու մեջ շահադրդված առանձին մրցակցող սուբյեկտների միջև: Այն նաև արտադրության արդյունավետության բարձացման կարևորագույն գործոններից է, ինչը ֆիրմային թույլ է տալիս ներդնել նորամուծությունները, կատարելագործել արտադրության տեխնոլոգիան: Այն դինամիկ և զար•ացող •ործընթաց է:
    Ստորև ներկայացված անհատական աշխատանքում ներկայացված են արդյունավետ մրցակցության մոդելները, ինչպես նաև ձեռնարկությունների գնային ռազմավարությունները` կախված շուկայի տարողությունից ոի շուկայական իրավիճակից:
 


Մեկնաբանություններ նյութին: 0

avatar