• Աշխատում ենք 09 00 մինչ 20 00, Ամեն օր:
  • +374 (093) 78 78 33
  • usum@usum.am

Բանկային մարքեթինգի էությունը և դերը բանկային համակարգում: Դիպլոմային աշխատանք: 55 էջ

Պլան
Ներածություն
Գլուխ 1. Բանկային մարքեթինգի էությունը և դերը բանկային համակարգում
1.1 Մարքեթինգային հետազոտությունների առանձնահատկությունները առևտրային բանկերում
1.2 Մարքեթինգային ռազմավարության մշակումը առևտրային բանկերում

Գլուխ 2. Մարքեթինգային կառավարման հիմնական գործընթացները բանկային համակարգում
2.1 Բանկային մարքեթինգի կազմակերպումը
2.2 Մարքեթինգային տեղեկատվական համակարգը բանկերում
Եզրակացություն և առաջարկություններ
գրականություն


18
ԴԵկտեմբեր
0
1895

Աշխատանքը վաճառվում  է կամ փոխանակվում մեկ այլ աշխատանքով:
Ցանկության դեպքում կարող եք ձեռք բերել շատ մատչելի գնով. պարզապես զանգահարեք՝

բջջ.      093 787 833
            099 420 416


Փոխանակել այս աշխատանքը

Թողել մեկնաբանություն: 0

avatar