Ձեռնարկության ապրանքային քաղաքականություն
1. Ռ. Էվանս, Բ. Բերման, Մարքետինգ, Երևան 1992 թ.,
2. Կ.Ա, Տնտեսական գործունեության վերլուծություն, Երևան 2005 թ.,
3.Ф. Котлер и др., Основы маркетинга: второе европейское издание, 1998 г.,
4. Ф. Котлер, Маркетинг менеджмента: 11-е издание, 2005 г.,
5. Л. Е. Стровски, Внешнеэкономическая деятельность предприятия, Москва 2003 г.,
6. Г. А. Васильеба, Маркетинг, Москва 2005 г.,
7. Н. Д. Эриашвили, Маркетинг, Москва 2003 г.,
8. А. М. Годин, Маркетинг, Москва 2005 г.,
9. А. С. կժխԼղ, ЭՍՏվՏՎՌка տՐպՊտՐՌÿՑՌÿ (фирмы), Москва 2004 г.,
10. Н. Л. Зайцев, ЭՍՏվՏՎՌка промышленного տՐպՊտՐՌÿՑՌÿ, Москва 1998 г.
11. Симон Анхойт, Брендинг: дорога к мировому рынку, “Кудиц-образ”, Москва 2004 г.,
12. ԵՊՏԻ. 2004թ. ուսանողական գիտական ընկերության 25-26-րդ
նստաշրջանի նյութեր,
13. ԵՊՏԻ. 2004 թ. պրոֆեսորադասախոսական կազմի և ասպիրանտ¬ների
19-րդ գիտական նստաշրջանի նյութեր,
14. ԵՊՏԻ. 2002թ. պրոֆեսորադասախոսական կազմի և ասպիրանտների
17-րդ գիտական նստաշրջանի նյութեր,
15. ԵՊՏԻ. 2001թ. պրոֆեսորադասախոսական կազմի և ասպիրանտների
16-րդ գիտական նստաշրջան ի թեզիսներ,
17. Հայաստանի Հանրապետության սոցիալ-տնտեսական արդի հիմնախնդի¬րները, Գիտական հոդվածների ժողովածու-2, Երևան 2004 թ.,
18. Ֆինանսներ և էկոնոմիկա, Հայաստան, 4 39 Ապրիլ 2004 թ.,
19. Ֆինանսներ և էկոնոմիկա, Հայաստան, 2-3 37-38 փետրվար-մարտ 2004 թ.,
20.Հայաստանի վիճակագրական տարեգիրք, Հայաստան 2005 թ.,
21. Հայաստանի Հանրապետության սոցիալ-տնտեսական վիճակը 2005 թ. հունվար-դեկտեմբերին
Աշխատանքը վաճառվում է կամ փոխանակվում մեկ այլ աշխատանքով:
Ցանկության դեպքում կարող եք ձեռք բերել շատ մատչելի գնով. պարզապես զանգահարեք՝
բջջ. 093 787 833
099 420 416
Թողել մեկնաբանություն: 0