Ներածություն
Գլուխ 1. Ձեռնարկատիրական գործունեություն: Տեսական
ասպեկտներ
1.1 Ձեռնարկատիրության հասկացության հասարակական-տնտեսական էությունը
1.2 Ձեռնարկատիրական գործունեության և ոչ ձեռնարկատիրական գործունեության իրավական սահմանագիծը
1.3 Ավանադական և ոչ ավանդական ձեռնարկատիրական գործունեություն
1.4 Ձեռնարկատիրական գործունեության քաղաքակրթական էվոլյուցիան
1.5 Ձեռնարկատիրական գործունեության դասակարգման չափանիշները
Գլուխ 2. Ձեռնարկատիրական գործունեության ընդհանուր զարգացման հիմնահարցեր
2.1 Ձեռնարկատիրական գործունեության պետաիրավական և հասարակական գնահատման սկզբունքները
2.2 Ձեռնարկատիրական գործունեության օրենքով չկարգավորվող հմնահարցերը
2.3 Ազատ ձեռնարկատիրության անհրաժեշտությունը և ԳՏԱ-ն
2.4 Ձեռնարակատիրական գործունեության միջազգայնացման խոչընդոտները և խթանները
Գլուխ 3. Ձեռնարկատիրական գործունեության զարգացումը ՀՀ-ում
3.1 Ձեռնարկատիրական գործունեության զարգացման առանձնահատկությունները ՀՀ-ում
3.2 Փոքր և միջին բիզնես, զարգացման հեռանկարները
3.3 Ձեռնարկատիրական գործունեության կարգավորման պետական լծակների արդյունավետությունը
Եզրակացություն
Օգտագործված գրականության ցանկ
Գրականության ցանկ1. Աշոտ Մարկոսյան, Դավիթ Հախվերդյան, Գրիգոր Նազարյան, ՙՀայաստանը միջազգային տնտեսական հարաբերություների համակարգում՚, Երևան 2002;
2. Տնտեսագիտության տեսություն /ուսումնական ձեռնարկ/, Երևան 2000;
3. Ռ. Էվանս, Բ. Բերման, Մարքետինգ, Երևան 1992 թ.,
4. Կ.Առաքելյան, Տնտեսական գործունեության վերլուծություն, Երևան 2005 թ.,
5. Ф. Котлер и др., Основы маркетинга: второе европейское издание, 1998 г.,
6. Л. Е. Стровски, Внешнеэкономическая деятельность предприятия, Москва 2003 г.,
7. Г. А. Васильеба, Маркетинг, Москва 2005 г.,
8.
Աշխատանքը վաճառվում է կամ փոխանակվում մեկ այլ աշխատանքով:
Ցանկության դեպքում կարող եք ձեռք բերել շատ մատչելի գնով. պարզապես զանգահարեք՝
բջջ. 093 787 833
099 420 416
Թողել մեկնաբանություն: 2