ԲՈՎԱՆԴԱԿՈՒԹՅՈՒՆ
1. Ներածություն…………………………………………………………
Գլուխ 1.
2. Իրավագիտության ուսուցչի և իրավագիտության դերը ժամանակակից և
դպրոցում և հասարակությունում:
1. Իրավագիտության ուսուցչի դերը չափորոշիչային կրթություն
Իրականացնելիս…………………………………………………………1-2
2. Իրավագիտությունն որպես ուսումնական առարկա և իրավագիտության ուսուցչի դերը ժամանակակից դպրոցում և հասարակությունում…….3-4
3. Իրավական և քաղաքացիական կրթության դերը հայ հասարակություն զարգացման գործում……………………………………………………...4-7
Գլուխ 2.
3.Քաղաքացիական և իրավական դաստիրակության Էությունը,նպատակներն և
խնդիրները ժամանանակակից դպրոցում.
1. Հասարակագիտության ուսուցման նպատակները և խնդիրները հանրակրթութ-յան տարբեր աստիճաներում…………………………………………………7-10
2. Իրավագիտության ուսուցչի դերը աշակերտի իրավական սոցիալականաց-ման գործում ……………………………………………………………...11-13
3. Իրավագիտության ուսուցչի դերը իրավագիտակցության ձևավորման, զարգացում գործում և իրավագիտակցության կառուցվացքը………...14-16
4. Իրավագիտության ուսուցչի դերը աշակերտի բարոյական և ընդհանուր դաստիրակության գործում ……………………………………………. .17-20
5. Հայաստանում քաղաքացիական և իրավական կրթության արդյունավետութ-յան բարձրացմանն ուղղված որոշ նկատառումներ……………………21-24
Գլուխ 3.
4.Իրավագիտության ուսուցչի մասնագիտական գիտելիքների բովանդակությունն,
ատեստավորման և վերապատրաստման նշանակությունն:
1. Իրավաագիտության ուսուցչի մասնագիտական գիտելիքների բովանդակութ-յունն ………………………………………………………………………….24-27
2. Իրավագիտության ուսուցիչների ատեստավորման և վերապատրաստման նշանակությունն…………………………………………………………….27-32
5.Եզրակացություն……………………………………………………………. 33-34
Աշխատանքը վաճառվում է կամ փոխանակվում մեկ այլ աշխատանքով:
Ցանկության դեպքում կարող եք ձեռք բերել շատ մատչելի գնով. պարզապես զանգահարեք՝
բջջ. 093 787 833
099 420 416
Թողել մեկնաբանություն: 0