ՄԱՐՔԵԹԻՆԳ: ՄԱՐՔԵԹԻՆԳԻ ԽՆԴԻՐՆԵՐԸ
ԲՈՎԱՆԴԱԿՈՒԹՅՈՒՆ
Ներածություն …………………………………………………………………………. 3
Մարքեթինգի սահմանումները և էությունը………………………………………… 4
Մարքեթինգի զարգացման էվոլյուցիան և հիմնական ֆունկցիաները ………… 7
Մարքեթինգային պլանավորման նշանակությունը, խնդիրները և նպատակը…. 8
Մարքեթինգային հետազոտությունների հիմնական ուղղությունները …………. 10
Մարքեթինգային հետազոտությունների անցկացման մեթոդները ………………. 12
Մարքեթինգի զարգացումը Հայաստանում ………………………………………….. 15
Օգտագործված գրականություն ……………………………………………………….
Աշխատանքը վաճառվում է կամ փոխանակվում մեկ այլ աշխատանքով:
Ցանկության դեպքում կարող եք ձեռք բերել շատ մատչելի գնով. պարզապես զանգահարեք՝
բջջ. 093 787 833
099 420 416
Թողել մեկնաբանություն: 1