Մարքեթինգի կառավարման գործընթացը
Ներածություն
Գլուխ 1. Մարքեթինգի կիրառման դերը ձեռնարկության ռազմավարական պլանավորման գործում
Գլուխ 2. Շուկան որպես ձեռնարկության գործունեության միջավայր
2.1 Շուկայի բնութագիրը և նրա գործողության մեխանիզմը
2.1 Շուկայական կոնյուկտուրայի վերլուծությունը
2.3 Մրցակիցների և նրանց ապրանքի ուսումնասիրությունը
Գլուխ 3. Մարքեթինգի համալիրի մշակումը ձեռնարկություններում
3.1 Ապրանքային և գնային ռազմավարությունների մշակումը
3.2 Իրացման ռազմավարության մշակումը
3.2.1. Ապրանքի առաջմղումը շուկայում (դիրքավորումը)
3.2.2. Գովազդի կազմակերպումը և իրացման խթանումը
Եզրակացություններ և առաջարկություններ
Գրականության ցանկ
21. Ю. П. Павлов. «Микроэкономика и бизнесե. Ульяновск. «Сибирский домե, 1995 г.
22. Верт Н. «Эффективный менеджментե. Москва «Прогрессե, 1998 г.
23. Корелин А. П. «Экономика и менеджментե. Москва «Высшая школаե, 2000 г.
24. О. С. Виханский А. И. Наумов. «Менеджментե. М. «Экономистъե, 2004 г.
25. Миллер. «Теория организацииե. М. «ВЕЧЕե, 2000 г.
26. Николай Шпак. «Миссии компанииե. М. «Астрельե, 2002 г.
27. Шубинской Н. П. «Имидж в компанииե. Москва «Экономистъե, 2005 г.
28. Беликов И.В. Собственники и менеджеры//Журнал для акционеров, 2000. - № 8.
29. В. Бородина «Рекламная паузаե - Профиль № 3 от 31.01.2000
30. Գ Ասրյան ՙԿառավարման հիմունքներ՚, Եր., 2003 թ.
Աշխատանքը վաճառվում է կամ փոխանակվում մեկ այլ աշխատանքով:
Ցանկության դեպքում կարող եք ձեռք բերել շատ մատչելի գնով. պարզապես զանգահարեք՝
բջջ. 093 787 833
099 420 416
Թողել մեկնաբանություն: 1
ashxatanqn arje 18000 dr texekutyunneri hamar zangahareq 093787833