• Աշխատում ենք 09 00 մինչ 20 00, Ամեն օր:
  • +374 (093) 78 78 33
  • usum@usum.am

Մարքեթինգի կառավարման գործընթացը ՀՀ-ում

Ներածություն

Գլուխ 1. Մարքեթինգի էությունը և սկզբնավորման պատճառներ

1.1 Մարքեթինգի հիմնադրույթի ձևավորման ու զարգացման փուլեր

1.2 Մարքեթինգի կիրառման դերը ձեռնարկության ռազմավարական պլանավորման գործում

Գլուխ 2. Շուկան որպես ձեռնարկության գործունեության միջավայր

2.1 Շուկայի բնութագիրը և նրա գործողության մեխանիզմը

2.1 Շուկայական կոնյուկտուրայի վերլուծությունը

2.3 Մրցակիցների և նրանց ապրանքի ուսումնասիրությունը

Գլուխ 3. Մարքեթինգի առանձնահատկությունները ՀՀ-ում

 3.1 Զարգացած երկրների մարքեթինգային համակարգի առանձնահատկությունների համադրումըանցումային երկրների հետ

Եզրակացություններ և առաջարկություններ

Գրականության ցանկ

 

Գրականության ցանկ

 

  1. Ю. П. Павлов. «Микроэкономика и бизнес». Ульяновск. «Сибирский дом», 1995 г.
  2. Верт Н. «Эффективный менеджмент». Москва «Прогресс»,  1998 г.
  3. Корелин А. П. «Экономика и менеджмент». Москва «Высшая школа», 2000 г.

4.      О. С. Виханский А. И. Наумов. «Менеджмент». М. «Экономистъ», 2004 г.

5.      Миллер. «Теория организации». М. «ВЕЧЕ», 2000 г.

  1. Николай Шпак. «Миссии компании». М. «Астрель», 2002 г.
  2. Шубинской Н. П. «Имидж в компании». Москва «Экономистъ», 2005 г.
  3. Беликов И.В. Собственники и менеджеры//Журнал для акционеров, 2000. - № 8.
  4. В. Бородина «Рекламная пауза» - Профиль № 3 от 31.01.2000
  5. ԳԱսրյան "Կառավարման հիմունքներ", Եր., 2003 թ.
18
ԴԵկտեմբեր
0
1689

Աշխատանքը վաճառվում  է կամ փոխանակվում մեկ այլ աշխատանքով:
Ցանկության դեպքում կարող եք ձեռք բերել շատ մատչելի գնով. պարզապես զանգահարեք՝

բջջ.      093 787 833
            099 420 416


Փոխանակել այս աշխատանքը

Թողել մեկնաբանություն: 0

avatar