Նախաբան
Ներկայիս մարքեթինգի տեսությունն ու պրակտիկան կրթական համակարգում
Ինչ է նշանակում զբաղվել մարքեթինգային կոմունիկացիաներով
Ժամանակակից գովազդի պահանջարկը
Ինչպես ճիշտ ուղղությամբ ուղղել գովազդը
Գովազդային տվյալները
Գովազդի շարունակական պրոցեսը
Արդյունավետ գովազդի արդյունքը
Ներկայիս կրթական համակարգի ծառայության բնութագրում
Մարքեթոլոգները
Գործնական էթիկա
Կրթական համակարգի մարքեթինգային ստրատեգիայի մշակումը էկոնոմիկայի և ինֆորմատիկայի ֆակուլտետում
Մարքեթինգային տեխնոլոգիաների, հետազոտությունների մշակումը կրթական համակարգի շուկայում
Վերջաբան
Աշխատանքը վաճառվում է կամ փոխանակվում մեկ այլ աշխատանքով:
Ցանկության դեպքում կարող եք ձեռք բերել շատ մատչելի գնով. պարզապես զանգահարեք՝
բջջ. 093 787 833
099 420 416
Թողել մեկնաբանություն: 2