1.1Մարքեթինգի բովանդակությունն ու զարգացման ընթացքը
1.2Մարքեթինգի տեսակները որպես մաքեթինգային կառավարման հիմք
1.3Մարքեթինգային ռազմավարության ընտրություն որպես կազմակերպության կառավարման հիմք
ԳԼՈՒԽ 2ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՈՒԹՅԱՆ ՄԱՐՔԵԹԻՆԳԱՅԻՆ ԿԱՌԱՎԱՐՄԱՆ ԳՈՐԾԸՆԹԱՑԻ ՈՒՍՈՒՄՆԱՍԻՐՈՒԹՅՈՒՆՆ ՈՒ ՎԵՐԼՈՒԾՈՒԹՅՈՒՆԸ
2.1ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՈՒԹՅԱՆ ՇՈՒԿԱՅԱԿԱՆ ՀՆԱՐԱՎՈՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՎԵՐԼՈՒԾՈՒԹՅՈՒՆԸ և ՆՊԱՏԱԿԱՅԻՆ ՇՈՒԿԱՆԵՐԻ ԸՆՏՐՈՒԹՅՈՒՆԸ, ԿԱԶՄԱԿԵՉՊՈՒԹՅԱՆ ՕՐԻՆԱԿՈՎ
2.2ՄԱՐՔԵԹԻՆԳԱԻ ՀԱՄԱԼԻՐԸ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՄԱՆ ԳՈՐԾԸՆԹԱՑՈՒՄ
2.3ՄԱՐՔԵԹԻՆԳԱՅԻՆ ՄԻՋՈՑԱՌՈՒՄՆԵՐԸ ՈՐՊԵՍ ՄԱՐՔԵԹԻՆԳԱՅԻՆ ԿԱՌԱՎԱՐՄԱՆ ԳՈՐԾԸՆԹԱՑԻ ԲԱՂԿԱՑՈՒՑԻՉՆԵՐ
ԵԶՐԱԿԱՑՈՒԹՅՈՒՆ և ԱՌԱՋԱՐԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ
ՕԳՏԱԳՈՐԾՎԱԾ ԳՐԱԿԱՆՈՒԹՅԱՆ ՑԱՆԿ
ՀԱՎԵԼՎԱԾՆԵՐ
Աշխատանքը վաճառվում է կամ փոխանակվում մեկ այլ աշխատանքով:
Ցանկության դեպքում կարող եք ձեռք բերել շատ մատչելի գնով. պարզապես զանգահարեք՝
բջջ. 093 787 833
099 420 416
Թողել մեկնաբանություն: 1