• Աշխատում ենք 09 00 մինչ 20 00, Ամեն օր:
  • +374 (093) 78 78 33
  • usum@usum.am

Մարքեթինգ, դիպլոմային

ՆԵՐԱԾՈՒԹՅՈՒՆ
ԳԼՈՒԽ1
Մարքեթինգի Ժամանակակից հայեցակարգերը

1.1Մարքեթինգի բովանդակությունն ու զարգացման ընթացքը
1.2Մարքեթինգի տեսակները որպես մաքեթինգային կառավարման հիմք
1.3Մարքեթինգային ռազմավարության ընտրություն որպես կազմակերպության կառավարման հիմք

ԳԼՈՒԽ 2ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՈՒԹՅԱՆ ՄԱՐՔԵԹԻՆԳԱՅԻՆ ԿԱՌԱՎԱՐՄԱՆ ԳՈՐԾԸՆԹԱՑԻ ՈՒՍՈՒՄՆԱՍԻՐՈՒԹՅՈՒՆՆ ՈՒ ՎԵՐԼՈՒԾՈՒԹՅՈՒՆԸ

2.1ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՈՒԹՅԱՆ ՇՈՒԿԱՅԱԿԱՆ ՀՆԱՐԱՎՈՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՎԵՐԼՈՒԾՈՒԹՅՈՒՆԸ և ՆՊԱՏԱԿԱՅԻՆ ՇՈՒԿԱՆԵՐԻ ԸՆՏՐՈՒԹՅՈՒՆԸ, ԿԱԶՄԱԿԵՉՊՈՒԹՅԱՆ ՕՐԻՆԱԿՈՎ
2.2ՄԱՐՔԵԹԻՆԳԱԻ ՀԱՄԱԼԻՐԸ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՄԱՆ ԳՈՐԾԸՆԹԱՑՈՒՄ
2.3ՄԱՐՔԵԹԻՆԳԱՅԻՆ ՄԻՋՈՑԱՌՈՒՄՆԵՐԸ ՈՐՊԵՍ ՄԱՐՔԵԹԻՆԳԱՅԻՆ ԿԱՌԱՎԱՐՄԱՆ ԳՈՐԾԸՆԹԱՑԻ ԲԱՂԿԱՑՈՒՑԻՉՆԵՐ
ԵԶՐԱԿԱՑՈՒԹՅՈՒՆ և ԱՌԱՋԱՐԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ
ՕԳՏԱԳՈՐԾՎԱԾ ԳՐԱԿԱՆՈՒԹՅԱՆ ՑԱՆԿ
ՀԱՎԵԼՎԱԾՆԵՐ

18
ԴԵկտեմբեր
1
2421

Աշխատանքը վաճառվում  է կամ փոխանակվում մեկ այլ աշխատանքով:
Ցանկության դեպքում կարող եք ձեռք բերել շատ մատչելի գնով. պարզապես զանգահարեք՝

բջջ.      093 787 833
            099 420 416


Փոխանակել այս աշխատանքը

Թողել մեկնաբանություն: 1

avatar
#1. Mariam: 093151715 в 11:15 (24/Ապրիլ/2016) Spam
...
avatar