Թեմա` "Նորաձևությունը որպես ուսանողների սոցիալական վարքի ձևավորման մեխ
Բովանդակություն
Ներածություն . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 3
Գլուխ 1. Նորաձևության էությունն ու առանձնահատկությունները
1.1 Նորաձևության սահմանումը և ծագման առանձնահատկությունները. . . . . . . . . . . .5
1.2 Նորաձևության կառուցվածքը, ֆունկցիաները և զարգացման փուլերը . . . . . . . . . . . . . . . .8
1.3Նորաձևության ուսումնասիրման տեսամեթոդաբանական հիմնավորումը սոցիալական գիտություններում. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Գլուխ 2. Մոդայիկ վարքի դրսևորման սոցիոմշակութային առանձնահատկություններն ուսանողների շրջանում . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
2.1 Նորաձևությունը որպես սոցիալական նորմ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 16
2.1Ուսանողությունը որպես նորաձև վարքի սուբյեկտ: Ձևավորող և նպաստող գործոնները. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 21
Գլուխ 3. Սոցիոլո•իական հետազոտության ծրա•իր. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Օգտագործված գրականության ցանկ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 30
Աշխատանքը վաճառվում է կամ փոխանակվում մեկ այլ աշխատանքով:
Ցանկության դեպքում կարող եք ձեռք բերել շատ մատչելի գնով. պարզապես զանգահարեք՝
բջջ. 093 787 833
099 420 416
Թողել մեկնաբանություն: 0