• Աշխատում ենք 09 00 մինչ 20 00, Ամեն օր:
  • +374 (093) 78 78 33
  • usum@usum.am

Նորաձևությունը որպես ուսանողների սոցիալական վարքի ձևավորման մեխանիզմ: Կուրսային աշխատանք 30 էջ

Թեմա` "Նորաձևությունը որպես ուսանողների սոցիալական վարքի ձևավորման մեխ
Բովանդակություն

Ներածություն . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 3
Գլուխ 1. Նորաձևության էությունն ու առանձնահատկությունները 
1.1 Նորաձևության սահմանումը և ծագման առանձնահատկությունները. . . . . . . . . . . .5
1.2 Նորաձևության կառուցվածքը, ֆունկցիաները և զարգացման փուլերը . . . . . . . . . . . . . . . .8
1.3Նորաձևության ուսումնասիրման տեսամեթոդաբանական հիմնավորումը սոցիալական գիտություններում. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 
Գլուխ 2. Մոդայիկ վարքի դրսևորման սոցիոմշակութային առանձնահատկություններն ուսանողների շրջանում . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
2.1 Նորաձևությունը որպես սոցիալական նորմ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 16
2.1Ուսանողությունը որպես նորաձև վարքի սուբյեկտ: Ձևավորող և նպաստող գործոնները. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 21
Գլուխ 3. Սոցիոլո•իական հետազոտության ծրա•իր. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 
Օգտագործված գրականության ցանկ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 30 
18
ԴԵկտեմբեր
0
1443

Աշխատանքը վաճառվում  է կամ փոխանակվում մեկ այլ աշխատանքով:
Ցանկության դեպքում կարող եք ձեռք բերել շատ մատչելի գնով. պարզապես զանգահարեք՝

բջջ.      093 787 833
            099 420 416


Փոխանակել այս աշխատանքը

Թողել մեկնաբանություն: 0

avatar