Բովանդակություն
Ներածություն 2
Գլուխ 1. Արտասահմանից առաջին անհրաժեշտության ապրանքների ներկրման ռազմավարության մշակումը 4
1.1. Գործընկերային կապերը և դրանց դրսևորման առանձնահատկությունները փոքր և խոշոր ներկրողների միջև 4
1.2. Փոքր և խոշոր ներկրողների գործընկերային հարաբերությունների կատարելա•ործման անհրաժեշտությունը 13
Գլուխ 2. Արտասահմանյան մատակարարի ընտրությունը և «մատակարար-սպառողե շղթայի օպտիմալացման հիմնախնդիրները 22
2.1. Մատակարարի ընտրությունը 22
2.2 «Մատակարար-սպառողե շղթայում իրականացվող հիմնական գործընթացների արդյունավետության մակարդակը բնութագրող հիմնական ցուցանիշների օպտիմալացման հիմնախնդիրները 29
2.3.Արտաքին առևտրային պայմանագրերը և դրանց նշանակությունը •ործընկերային կապերի կարգավորման գործում 44
2.4.Ապրանքների ներկրման առևտրային պայմանները 51
Գլուխ 3. Ֆրանչայզինգը որպես գործընկերային կապերի արդիական ձև 57
3.1.Ֆրանչայզինգի հասկացությունը և հիմնական սկզբունքները 57
3.2. Ֆրանչայզինգի Հայաստանյան մոդելի ուսումնասիրությունը 63
3.3.ՙՔեթրին՚ ՍՊԸ-ի գործընկերային կապերի ուսումնասիրությունը 78
Եզրակացություններ և առաջարկություններ 86
Օգտագործված գրականության ցանկ 88
Աշխատանքը վաճառվում է կամ փոխանակվում մեկ այլ աշխատանքով:
Ցանկության դեպքում կարող եք ձեռք բերել շատ մատչելի գնով. պարզապես զանգահարեք՝
բջջ. 093 787 833
099 420 416
Թողել մեկնաբանություն: 0