Շուկայի հատվածավորման էությունը, մակարդակները և գործընթացը
Ներածություն............................................................................................. 3
1. « Շուկայի հատվածավորում » հասկացությունը............................. 4
2. Շուկայի հատվածավորման սկզբունքները և մեթոդները................................................................................................ 6
3. Շուկայի հատվածավորման չափանիշները....................................... 9
3.1 Սպառողական շուկայի հատվածավորման չափանիշները..........9
3.2 Արդյունաբերական շուկայի հատվածավորման չափանիշները.13
4. Շուկայի նպատակային հատվածի ընտրությունը............................14
5. Եզրակացություն.....................................................................................16
6. Գրականության ցանկ.............................................................................17
Աշխատանքը վաճառվում է կամ փոխանակվում մեկ այլ աշխատանքով:
Ցանկության դեպքում կարող եք ձեռք բերել շատ մատչելի գնով. պարզապես զանգահարեք՝
բջջ. 093 787 833
099 420 416
Թողել մեկնաբանություն: 0