• Աշխատում ենք 09 00 մինչ 20 00, Ամեն օր:
  • +374 (093) 78 78 33
  • usum@usum.am

Շուկայի հատվածավորման էությունը, մակարդակները և գործընթացը: Կուրսային աշխատանք 17 էջ

Շուկայի հատվածավորման էությունը, մակարդակները և գործընթացը

Ներածություն.............................................................................................  3

1. « Շուկայի հատվածավորում » հասկացությունը.............................  4

2. Շուկայի հատվածավորման սկզբունքները և մեթոդները................................................................................................     6
3. Շուկայի հատվածավորման չափանիշները....................................... 9

3.1 Սպառողական շուկայի հատվածավորման չափանիշները..........9

3.2 Արդյունաբերական շուկայի հատվածավորման չափանիշները.13

4. Շուկայի նպատակային հատվածի ընտրությունը............................14

5. Եզրակացություն.....................................................................................16

6. Գրականության ցանկ.............................................................................17

18
ԴԵկտեմբեր
0
1987

Աշխատանքը վաճառվում  է կամ փոխանակվում մեկ այլ աշխատանքով:
Ցանկության դեպքում կարող եք ձեռք բերել շատ մատչելի գնով. պարզապես զանգահարեք՝

բջջ.      093 787 833
            099 420 416


Փոխանակել այս աշխատանքը

Թողել մեկնաբանություն: 0

avatar