ՀԱՎԱՆԻՐ ԿԻՍՎԻՐ ՏԱՐԱԾԻՐ
Բովանդակություն
Ներածություն
ԳԼՈՒԽ 1. Հոգեսոմատիկ հիվանդությունների և սիմվոլդրամայի ուսումնասիրման տեսական ասպեկտները որպես հոգեթերապիայի մեթոդ
1.1. Հասկացություն հոգեսոմատիկ խանգարումների մասին
1.2. Հոգեսոմատիկ հիվանդությունների զարգացման մեխանիզմները
1.3. Սիմվոլդրամայի հայելում երեխայի զարգացման վեց փուլերը
1.4. Հոգեթերապիայի անցկացման տեխնիկան
1.5. Մեթոդի արդյունավետությունը
Եզրահանգումներ
ԳԼՈՒԽ 2. Հետազոտության մեթոդները
2.1. Փորձարկվողների խմբերի բնութագիրը
2.2. Հետազոտության մեթոդները
2.2.1. Անձնային և իրավիճակային տագնապայնության հետազոտում (Չ. Դ. Սպիլբերգերի հարցարան)
2.2.2. Ինքնազգացողության, ակտիվության և տրամադրության օպերատիվ գնահատականի ախտորոշման մեթոդիկա
2.2.3. Զունգի դեպրեսիվ վիճակների դիֆերենցիալ ախտորոշման մեթոդիկա
2.3. Հետազոտության արդյունքները և դրանց քննարկումը
2.3.1. Անձնային և իրավիճակային տագնապայնության հետազոտման արդյունքների վերլուծություն Չ. Դ. Սպիլբերգերի մեթոդիկայի օգնությամբ
2.3.2. Ինքնազգացողության, ակտիվության, տրամադրության հետազոտման արդյունքների վերլուծություն
2.3.3. Դեպրեսիվ վիճակների հետազոտման արդյունքների վերլուծություն
Եզրահանգումներ
Եզրակացություն
Գրականության ցանկ
Չմոռանաս տեղադրել նաև Քո աշխատանքը, - այն կարող է օգտակար լինել նրա համար՝ ով այս աշխատանքը տեղադրել է Քեզ համար :)
Մեկնաբանություններ նյութին: 0