ՀԱՎԱՆԻՐ ԿԻՍՎԻՐ ՏԱՐԱԾԻՐ
Բովանդակություն
Ներածություն
Գլուխ 1 Մարքեթին• հասկացությունը, կառուցվածքը և ռազմավարության մշակումը
1.1 Մարքեթին•ի էությունը և հիմնադրույթի ձևավորման փուլերը
1.2 Մարքեթին•ի համալիրª ապրանք, •ին, իրացում, խթանում
1.2.1 Գովազդ հասկացությունը և տեսակները
1.2.2 Գովազդի նպատակը և բյուջեի մշակման եղանակները
1.3 Մարքեթին•ային ռազմավարության վերլուծություն և շուկայի սե•մենտավորում
Գլուխ 2 Մարքեթին•ային •ործունեության իրականացումը միջազ•ային կազմակերպություններում և ՀՀ ընկերություններում
2.1 Մարքեթին•ային •ործունեության նկարա•րումը զար•ացած երկրների կազմակերպությունների օրինակով
2.2 Զար•ացող երկրների կազմակերպությունների մարքեթին•ային •ործունեության նկարա•իրը
2.3 Մարքեթին•ային •ործունեության առանձնահատկությունները ՀՀ-ում, Շիրակի մարզում
Գլուխ 3 Մարքեթին•ային •ործունեության զար•ացման հիմնահարցերը ՀՀ-ում և Շիրակի մարզում
3.1 Մարքեթին•ային •ործունեության սկզբունքների կիրառման համեմատական վերլուծություն
3.1. Զար•ացած երկրների մարքեթին•ային համակար•ի առանձնահատկությունների համադրումը անցումային երկրների հետ
3.2 Մարքեթին•ային •ործունեության պարզեցված մոդելի կիրառումը ՀՀ-ում և ՇՄ-ում
3.3 Գովազդի արդյունաբետության •նահատումը և դրա բարձրացման ուղիները
Եզրակացություն և առաջարկություն
Օ•տա•ործված •րականությունը
Չմոռանաս տեղադրել նաև Քո աշխատանքը, - այն կարող է օգտակար լինել նրա համար՝ ով այս աշխատանքը տեղադրել է Քեզ համար :)
Մեկնաբանություններ նյութին: 0