• Աշխատում ենք 09 00 մինչ 20 00, Ամեն օր:
  • +374 (093) 78 78 33
  • usum@usum.am

Շուկայավարությունը որպես ձեռնարկատիրության տնտեսական գործունեության ընդլանման միջոց

  • Ներբեռնումներ: 382
  • Դիտումներ: 1918
  • Տնտեսագիտություն (Էկոնոմիկա)
  • 21/Սեպտեմբեր/2017

ՀԱՎԱՆԻՐ ԿԻՍՎԻՐ ՏԱՐԱԾԻՐ 

Բովանդակություն
Ներածություն
Գլուխ 1 Մարքեթին• հասկացությունը, կառուցվածքը և ռազմավարության մշակումը
1.1    Մարքեթին•ի էությունը և հիմնադրույթի ձևավորման փուլերը
1.2    Մարքեթին•ի համալիրª ապրանք, •ին, իրացում, խթանում
1.2.1   Գովազդ  հասկացությունը և տեսակները
1.2.2   Գովազդի նպատակը և բյուջեի մշակման եղանակները 
1.3      Մարքեթին•ային ռազմավարության վերլուծություն և շուկայի սե•մենտավորում
Գլուխ 2 Մարքեթին•ային •ործունեության իրականացումը միջազ•ային կազմակերպություններում և ՀՀ  ընկերություններում
2.1 Մարքեթին•ային •ործունեության նկարա•րումը զար•ացած երկրների կազմակերպությունների օրինակով
2.2 Զար•ացող երկրների կազմակերպությունների  մարքեթին•ային •ործունեության նկարա•իրը
2.3 Մարքեթին•ային •ործունեության առանձնահատկությունները  ՀՀ-ում, Շիրակի մարզում
Գլուխ 3 Մարքեթին•ային •ործունեության զար•ացման հիմնահարցերը ՀՀ-ում և Շիրակի մարզում
3.1 Մարքեթին•ային •ործունեության սկզբունքների կիրառման համեմատական վերլուծություն
3.1. Զար•ացած երկրների մարքեթին•ային համակար•ի առանձնահատկությունների   համադրումը անցումային երկրների հետ
3.2   Մարքեթին•ային  •ործունեության պարզեցված մոդելի կիրառումը ՀՀ-ում և ՇՄ-ում
3.3  Գովազդի  արդյունաբետության  •նահատումը  և դրա  բարձրացման  ուղիները
Եզրակացություն և առաջարկություն
Օ•տա•ործված •րականությունը
 


Մեկնաբանություններ նյութին: 0

avatar